Hei Sveis Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Tar de skade av å bli tatt med inn etter en tur ute i minusgrader? Endret 25. januar 2011 av Hei Sveis Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 jeg brukte mine som ørevarmere med musikk da det var 20 minus, Tror ikke det er noe problem... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det kommer helt ann på hodetelefonene, temperaturene ute og inne og hastigheten på inntagningen. Dog må det sies at jeg aldri har hatt problemer med det, selv ikke i -30 til +25 uten delay. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 jeg brukte mine som ørevarmere med musikk da det var 20 minus, Tror ikke det er noe problem... Takk, betryggende å høre. Det kommer helt ann på hodetelefonene, temperaturene ute og inne og hastigheten på inntagningen. Dog må det sies at jeg aldri har hatt problemer med det, selv ikke i -30 til +25 uten delay. Savner musikk når jeg er ute å går, så da tar jeg sjansen. Takk. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Aldri vært noe problem for meg, men kanskje ingen vits å teste med de dyreste du har? De som følger med appleproduktene tåler etter min erfaring f.eks vaskemaskiner og er jo ganske billige, ideelt til å ha under luer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå