simmyren Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei lurte på hvordan kvinnens orgasme starter: har erfart at dama mi når hun nermer seg orgasme så tar hun tak i sengekanten eller i lakene å kliper hardt... har hun da fått orgasme? eller er hun i ferd med å få det? ps: noen tips om hvordan jeg kan vite om hun har fått orgasme eller ikke? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det varierer fra person til person så ingen generell regel Det er dog lov å spørre, etterpå Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg merker det veldig lett når dama mi nærmer seg orgasme. Tung pust, lettere "kose-stønning" (enkelte ganger kan en ta vekk "lettere"), vrir seg, blir varmere... And the list goes on Jeg spør stort sett om det var like godt som det hørtes ut, greit med litt feedback på hva som er godt, og hva som er virkelig godt Lenke til kommentar
mei-ling Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen "vibrerer" under orgasme også, så om du merker noen andre bevegelser enn ellers, så kan det være et tegn. Og ja, som nevnt ovenfor her, ikke noe galt i å spørre fruen, da får du nok svaret p ådet du lurer på bedre enn her inne ! Lenke til kommentar
DMN Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er dog lov å spørre, etterpå Joa, hvis du er femten år gammel og akkurat har debutert.. Som regel er det ikke vanskelig å se når en kvinner får orgasme. Vaginale orgasmer kjenner du ofte selv, gjennom "tilbaketrekninger" eller hva det heter. Orgasme gjennom klitoris er heller ikke vanskelig å se da klitten krymper raskt i ettertid. Selvfølgelig kan dette variere fra jente til jente, men hvis hun faker orgasmer, og du en dag treffer riktig, så vil du merke en vesentlig forskjell. Og jo et tips, ikke spør om hun fikk en orgasme. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Forskjell fra person til person. Har opplevd jenter som omtrent går opp i bru når de får orgasme, samt andre jenter som ikke lager stort til lyd. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er jo også noen jenter som har mentale sperrer mot å lage lyd, slik at inntil du blir kjent med personen sånn ordentlig så kan kommunikasjon absolutt være nøkkelen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg