jonasguten Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei, jeg lette igjennom skapet og fant pappa sin gamle gitar der Så jeg lurer på om en sånn er verdt noe? Nå vet jeg ikke om gamle gitarer men merket er Sigma M og her er noen bilder Venter på svar Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Er jo en gammel Stratocaster-kopi, da. Kunne vel sikkert fått en liten tusenfryd for den om du satte på et komplett strengesett. Nå aner ikke jeg hvordan den er å spille på, da. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Den er sikkert verdt noe særlig, spess om den har ligget i et skap en stund. Tror ikke du finner noen villige kjøpere, så det er nok bare å kaste den. Man får mye bedre gitarer til en veldig billig penge idag, og det vil nok koste deg mer å sette den istand til salg enn hva du får for den. Edit: Disregard that. Viser seg at sigma er et billigmerke av Martingitarer, altså gitarer av god kvalitet, og de kan visstnok være av kurante. Hvis du vil kan du sette på strenger, få dyret intonert og justert ordentlig, så får du vel selv et bilde av hvilken prisklasse det ligger på. Tar som utgangspunkt at du spiller gitar pga. avataren din. Endret 25. januar 2011 av Frohman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå