Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

RIAA er jo helt vill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vet jeg, men de forsøker allikevel å formulere seg sånn at de kan skremme noen til å tro at de har hjemmel i de norske lovene, selv om man vet at de ikke har det.

Dessuten så vil jo virusene de blir beskyldt for å ha utviklet ikke kjenne noen landegrenser...

Lenke til kommentar

Javel, OK. Det beste er vel å holde dem langt unna maskinen din. Men jeg tror det er vanskelig om ikke umulig hvis du først deler ut filer. Hvordan skal du hindre noen å komme inn så lenge du slipper andre inn? Via IP adresser er jo ubrukelig.

Lenke til kommentar
I dag - på en søndag - har jeg blokket hele 69 (!!!!!!!!) connection attempts fra RIAA.

Husk at RIAA sikkert leier inn firmaer for å kartlegge IP-adresser - de som du har identifisert som RIAA er sikkert bare et fåtall som de bruker for å 'skremme' folk - en virkelige voluminnsamlingen kommer helt sikkert fra IP-adresser som RIAA selv ikke er knyttet til...

Lenke til kommentar
I dag - på en søndag - har jeg blokket hele 69 (!!!!!!!!) connection attempts fra RIAA.

Husk at RIAA sikkert leier inn firmaer for å kartlegge IP-adresser - de som du har identifisert som RIAA er sikkert bare et fåtall som de bruker for å 'skremme' folk - en virkelige voluminnsamlingen kommer helt sikkert fra IP-adresser som RIAA selv ikke er knyttet til...

Ja, det mener jeg også. Er du redd for RIAA eller andre skal kartlegge hva du deler ut, ville jeg nok bare skrudd av fil-deling. (Hvorfor gidder du det i utgangspunktet?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...