Masterminders Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 hei jeg vurderer og selge den stasjonære pcn min og lurer derfor på hvor mye jeg burde legge den ut for salg for.? specs er som følger: intel core i7 930 D0 corsair dominator 1600mhz cl 8-8-8-24 asus radeon hd 5970 corsair force series 64GB eller var det 60GB 2x western digital green 1tb disker Asus rampage 2 extreme corsair HX 750 coolermaster haf 932 Trådløst nettverkskort Benq 24¨ led skjerm logitech g 500 mus logitech g11 keyboard muse matte i plexi med blå lysdioder. Tror det skule være allt? pluss allt av kabler og det meste av esker følger med pluss kvitering. Cpu er vannkjølt av en 3x120 radiator (mist economy) tror jeg settet het fra microplex. Burde jeg selge med vannkjølinga montert eller med coolermaster V8 kjøler som jeg har ligende i steden? CPU MINNE og SKJÆRMKORT er overklokket. På forhånd takker for hjelp til og vurdere evt. salgspris på denne pcn Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg må nesten skrive det samme som ellers. Nypris minus 30%. Det er baseline før du deretter kutter 30% pr år av den nye prisen. Så må du ta resultatet og sammenligne med dagens pris/ hva du får idag etter det nye slippet fra intel ol. og justere derifra. Lenke til kommentar
Masterminders Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 takk for det:) noen andre innspill eller stemmer det bra det War skriver? takk for det:) noen andre innspill eller stemmer det bra det War skriver? Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja det stemmer godt Om det er slik at OS følger med ferdig installert og at du finner rette kjøper som ønsker et komplett system kan det hende at du får et tap på bare 10% Dette gjelder for dagens pris på dine komponenter, ikke pris da du kjøpte. Dette vil være en justering i forhold til Wars utgangspunkt - det er lite realistisk å beregne feks 2900 for en halvt år gammel CPU nå om dagens pris er 1600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå