Olgadolga Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har jobbet endel ute i vinter og har blitt våt på fotene nesten hver dag. Har gått med våte foter da i noen timer om dagen. Har begynt å klø etterhvert, og blitt litt "skrukket" i huden under foten i tillegg til at det er tørr hud der. Det som er, er at når jeg søker på google får jeg bare skrekkeksemplarer og jeg greier ikke skille mellom fotsopp eller Tørr hud. http://i51.tinypic.com/opoegp.jpg http://i54.tinypic.com/29omziq.jpg Tok en kniv å skrapet over foten for det klødde så jævlig Derfor det er rødt. Noen som har hatt fotsopp og vet om det er slik det ser ut? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tviler på at det er fotsopp. Det ser mer slik ut. H.A.H.A.H.A!! Nei, all tørr humor til side, det ser ut som om du kun har tørr hud. Du har postet i feil kategori. Hr sagt i fra til moderator, slik at den flyttes 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Oi i hellane!! Du har en særs uvanlig sykdom som jeg kun kjenner til fordi jeg tjenestegjorde i Vietnam og så det der, ihvertfall, pell deg til fotlege ØYEBLIKKELIG! Du kan dø hvis dette ikke blir behandlet RASKT! Du må også advare dine siste sexpartnere da en av dem må ha fått det via noen som har vært i Vietnam eller andre land inærheten! Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Noen som har seriøse svar? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg var seriøs i spoileren min! Hvis det er tørre føtter, så sørg for å tørke dem ordentlig etter du dusjer. Om du svetter unormalt mye, så skift sokker i løpet av dagen. Smør inn føttene i salve/krem. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen som har seriøse svar? Ikke undervurder en Vietnam vet. Menmen, vi får vel sees i etterlivet om det er sånn du skal være. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis det er tørr hud vil det hjelpe å bruke fuktighetskrem. Hvis det er fotsopp vil huden fortsette å sprekke opp og bli helt jævelig selv med fuktighetskrem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå