Gjest Slettet-66d37 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 jeg har registrert domene, og skal lage en fan side om et band. Det skal bli norges første uoffisielle fan klubb for dette bandet. Etter hvert har jeg funnet ut at jeg ikke har kompetanse nok til å lage designet selv, det blir bare ikke bra nok. Jeg lurte på om noen som har skills innen html/php/paint shop pro/photoshop pro hadde giddet å hjelpe meg med dette, altså å lage et design.. ta kontakt hvis noen vil yte hjelp.enten ved private message eller e-mail!! Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hvis du sier hvilket band det er kan det hende noen likesinnede vil være med Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hvis du sier hvilket band det er kan det hende noen likesinnede vil være med Det er vel ikke fagstreet boys eller noe sånt? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 kan lage en på et par timer, men det koster 3-400 kroner.. eller en sixpack med Bacardi Breezer men da må du sende meg en PM. Kan også sette opp en Mambo Portal til deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 hehe..glemte selvfølgelig å skrive det. Det er det finske bandet him, sikkert ikke mange som har hørt om. i sjangeren love metal, goth rock altså. Hjemmesiden til bandet Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 hehe..glemte selvfølgelig å skrive det. Det er det finske bandet him, sikkert ikke mange som har hørt om. i sjangeren love metal, goth rock altså.Hjemmesiden til bandet Ahh, him.. har faktisk et par sanger av de på PCen.. ikke helt min type metal, menmen :wink: Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hehe..glemte selvfølgelig å skrive det. Det er det finske bandet him, sikkert ikke mange som har hørt om. i sjangeren love metal, goth rock altså.Hjemmesiden til bandet HIM er jo faktisk ganske bra, har et par cd'r av dem i mp3 (host host... kremt... :wink: ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hehe.. ingen som er litt 133t3 i adobe psp som vil hjelp meg? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Joda for betaling Har hørt HIM jeg også, men liker de ikke så godt at jeg er villig å selge meg selv gratis for deres/din skyld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå