Steffenv Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hei. Jeg bor i Rogaland, og driver å planlegger hvor jeg skal ta kjøreopplæring/kjørekurs eller hva det kalles på moped. Skal ta Trafikalt grunnkurs på Skagen trafikkskole, men synes det var litt dyrt med kjøreopplæring her. 6000,- fikk jeg beskjed om. Har hørt mange andre har fått det for ca. 4000,- andre steder. Noen som vet? Helst i Stavanger området så jeg ikke må pendle så langt. Bor på Tau i Strand. Endret 25. januar 2011 av Steffenv Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Har nå funnet Bryne Bil & MC skole. Skal visst være billig der! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Bryne er jo et langt stykke fra Stavanger. Skal ikke kalle meg kjent i området her, til tross for at jeg snart har bodd her i et halvt år, men Bryne tar vel en halvtime med tog? Hadde ikke giddet det bare for å spare en tusenlapp. Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Bryne er jo et langt stykke fra Stavanger. Skal ikke kalle meg kjent i området her, til tross for at jeg snart har bodd her i et halvt år, men Bryne tar vel en halvtime med tog? Hadde ikke giddet det bare for å spare en tusenlapp. Det har seg slik at de kommer bortover til Tau/Stavanger av og til. Er du og noen kompiser interessert, kommer de med en gang. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 10-15 minutter med tog er det ikke det da? Mulig jeg tar feil siden jeg ikke tar toget til Stavanger så ofte, og bor heller ikke på Bryne Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Vet bare at Skagen er en utrolig god kjøreskole med dyktige kjørelærere, men dette er moped og ikke bil - noe jeg ikke har erfaring med. Velg den plassen som er billigst og som samtidig virker bra! Endret 27. januar 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Vet bare at Skagen er en utrolig god kjøreskole med dyktige kjørelærere, men dette er moped og ikke bil - noe jeg ikke har erfaring med. Velg den plassen som er billigst og som samtidig virker bra! Har meldt meg på Skagen trafikalt kurs nå hvertfall, så får jeg ta resten som det kommer. Lenke til kommentar
heskea Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 en ting vis du velger Skagen så bør du melde deg på så fort som bare f.... di pleier å ha lang ventetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå