geese Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei, Jeg får opp boksen Egenskaper hver gang jeg skal lagre eller skrive ut et dokument i word 2007. Hva skal jeg gjøre for å slippe å få den opp hver gang ? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 du er nødt til å få den opp for å velge innstillinger på dokumentet osv Lenke til kommentar
geese Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Hva slags innstillinger skal jeg legge inn der ? Vil det si at jeg skal legge innstillinger inn her kun en gang og så slipper jeg å få den opp etterpå. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det er jo der du velger om du skal ha med farger og antall kopier osvosv Lenke til kommentar
geese Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Nei ! Det er ikke utskrift / lagre boksen. Dette er en boks som sier noe om egenskapene til dokumentet. Jeg får den opp hver gang før jeg kommer til utskrift / lagre boksen. Og klarer ikke å gå rundt den. Hadde aldri det problemet med Word 2003. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå