mikaels2 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei jeg legger til denne tråden for jeg trenger hjelp med en sang tekst som jeg har laget! teksten er litt for vanskelig å rap til, å jeg lurer på om noen av dere har noen tips til hvordan den kan bli bedre ? Tar imot alle tips, å vist dere kan redigere på noen vis så er jeg takknemelig Takk på forhånd! Her er teksten What if I wanted? What would you do? What if I Couldn't take all this anymore What would you do? Come break me down Break me like i deserve … What are you waiting for? I'm not running from you, yoooou Look in my eyes You're killing me, All I wanted was you but not just jet I tried to be someone else I don’t deserve you I know now, this is who I really am Fighting for a chance. Come break me down Break me like i deserve it What are you waiting for? I'm not running from you, yoooou you were my best, but not just jet Come breeeeeeak me down like i deserve ….. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Vanskelig å svare uten å høre beaten du skal ha den på. Mine første tanker er at det burde være mer som rimte. Ville gi en bedre sammenheng og naturlig flyt. Det neste jeg tenkte var at setningene var relativt korte, jeg vil tro at du må draaaaaaa noen av ordene ut for å få det til å stemme med en beat. "Not just yet" forresten. Lenke til kommentar
mikaels2 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Vanskelig å svare uten å høre beaten du skal ha den på. Mine første tanker er at det burde være mer som rimte. Ville gi en bedre sammenheng og naturlig flyt. Det neste jeg tenkte var at setningene var relativt korte, jeg vil tro at du må draaaaaaa noen av ordene ut for å få det til å stemme med en beat. "Not just yet" forresten. takk skal du ha skal jobbe litt meir på teksten så det kansje rimer litt mer. Skal jobbe med beatn når teksten er ferdig , gjør det selv på Fl studio Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 hadde ivar aasen vært engelsk kunne det vært hans verk. Tror ikke den der har mye flow til noen som helst beat, og teksten ga lite mening, setninge er bygd opp rart syntes jeg, men konseptet er ikke så dårlig, ser hvordan retning du tenker liksom.. Lenke til kommentar
Steffiboy1 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 likte den bra, er du villig til å prøve å samarbeide på en tekst kanskje ??: ) jeg er da nybegynner startet for ca 1 mnd siden bare hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå