smAEck Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Har nå fått festa viftestyringa, men har ingen anelse om hva jeg skal gjøre videre. Har fått med 8 kabler. 4 som skal sitte i viftestyringa, og 4 til som har 2pins på ene enden, og sensorer på den andre. Regner med at 2pins'a skal festes til 3pins'a i viftestyringa, siden det ikke er noe annet å feste det til. (?) Syntes det ser litt feil ut at det er et hull som blir ledig, men det er vel sånn det skal være. Så, det jeg EGENTLIG lurer på, er: Hvor skal sensorene festes?? Har fått med noe slags teip, men skjønner ikke hvor det skal festes. Det er forresten en Akasa Fan Control PRO. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Har du lenke til produktet? Sensorene viser nok til displayet hvor du ser temp , fest den for eks oppå harddisken ( sensor teipes fast) Så ser du HHD-temp, uten at det har noe med styringen å gjøre. Jeg satte en sensor på cpu-kjøleren også, så fikk jeg se dens temp også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå