Mokaii28 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei. Jeg fikk i dag vite at skolen jeg har tenkt på å begynne på, eller hvert fall søke på og med stor sjanse komme inn på, ikke har det språket jeg vil ha på studiespesialisering. Jeg har nå hatt spansk i 3 år, etter at jeg ikke fikk tysk som jeg ville ha. Derfor er jeg heller ikke særlig god i spansk og kan ikke tenke meg 3 år til. De andre skolene jeg også har tenkt litt på, blir det ikke noe av alikevell, da noen plutselig ikke har linje og pga mye styr. Jeg har lenge tenkt på å studere på BI og kanskje en dag utdanne meg som siviløkonom. Er det da mulig å ta medier og kommunikasjon (med studiekompetanse) og deretter utdanne seg som f. eks. dette? Kan ikke ha 3 år til med spansk, og har nesten bestemt meg for denne skolen. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det er ikke noe i veien for å gå det løpet, men husk at du må få med deg R1 eller S1 + S2 hvis du har planer om siviløkonom. Lenke til kommentar
Mokaii28 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Det var flott å høre. Får jeg med meg R1 eller S1 og S2 på det 3. året på media? Eller må jeg ta det opp som privatist senere? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det kommer an på hvor samarbeidsvillige skolen er. Jeg fikk det med da jeg gikk påbygg, selv om det i utgangspunktet ikke var tilrettelagt for det. Jeg måtte ta de fem timene i uka fra andre fag, men det funket greit takket være positive faglærere. Lenke til kommentar
Mokaii28 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg får håpe det går for meg, hvis ikke skal det ikke være noe problem å ta opp de fagene som privatist etterpå. Det er vel bare et halv år med noen timer i uka har jeg hørt. (?) Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå