Cuneax Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Audio-Technicas nye øreplugger har Bluetooth-støtte og blokkerer ut uønsket støy. Les mer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Interessant. Aktiv støydemping er et must i byen. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) For samme pris får man en Sony NWZ-S755 MP3-spiller med 16GB minne og 2" skjerm. Sony-spilleren har glimrende aktiv støyreduksjon og god lyd dersom man bruker equalizeren til å øke mellomtonen et hakk. Støyreduksjonen er justerbar og fjerner det meste av motorlyd, men ikke snakking. Alle aktive støyreduksjoner jeg har prøvd har problemer med vindstøy, men det er ikke noe problem å slå den av. Det følger med ledninger for å bruke den med eksterne lydkilder (fly osv), og ledning for å koble den til en TV for å vise videoer i full størrelse. Endret 30. januar 2011 av Frobe Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 @Frobe. Og siden du nevner dette regner jeg med at Sony NWZ-S755 har bluetooth og er trådløs? Og kan kobles til telefonen og brukes som handsfree? Ånei. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 @Frobe. Og siden du nevner dette regner jeg med at Sony NWZ-S755 har bluetooth og er trådløs? Og kan kobles til telefonen og brukes som handsfree? Ånei. Tja, når artikkelen ligger under Audiovisuelt er vel ikke Bluetooth og bruk som handsfree for mobil så viktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg