kenneth940 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Heisann! Har fått ett problem med min PC.' ' Det som har skjedd er at den er helt død når jeg trykker på ON knappen. ingenting av vifter starter,men når jeg halveis drar ut den brede kontakten til hovedkortet starter Den,men prosessoren stopper etter 3-4 sek.Har prøvd en annen Strømforsyning,det som skjer da er at maskinen starter uten å trykke på knappen,og samme symptom med prossesor som stopper,og det er helt svart skjerm... Hovedkortet er ett asus m2n sli deluxe Kan det være hovedkortet som er defekt? eller strømforsyning? Mvh Kenneth Endret 25. januar 2011 av kenneth940 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 er det en helt ny maskin eller noe som har hendt plutselig med en maskin du har hatt en stund? Lenke til kommentar
StianKB Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 har du nylig byttet deler? isåfall sørg for at de sitter riktig i, og godt nok. Lenke til kommentar
kenneth940 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 har du nylig byttet deler? isåfall sørg for at de sitter riktig i, og godt nok. nei har ikke byttet deler,slo den av og når jeg skulle starte den igjen litt seinere på kvelden ville den ikke på i det hele tatt.. mistenker hovedkortet,har prøvd en annen PSU men samme symptomer,kobler i så starter vifter uten å slå på bryteren,prosessor stopper etter 3-4 sek.. maskina er vel 4 år siden blei bygd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå