curacao Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Har to maxtor disker på ca 60 gb hver som jeg har kjørt i raid 0 en stund.. men har merket at det var noe galt med den ene disken en stund.. Når jeg starter opp maskinen blir hardiskene registrert av raid-kontroller biosen, men den striper dem ikke.. finner dem i windows på diskmanagement, men de kommer ikke opp i utforsker o.l. som en stasjon.. i diskmanagement vises de som to uformaterte separate harddisker... skulle gjerne hatt noen av dataene igjen slik at jeg kunne fått tatt en backup (noe som jeg burde ha gjort for lenge siden ) finnes det noen måte å få dem til å starte i raid 0 igjen uten å slette dataene.. evt. om det finnes software som kan hente ut data? Lenke til kommentar
uCtaudio Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har samme problem... Har satt 2 disker i "stripe", nå kjenner ikke kontrolleren igjen oppsettet mitt. "Disc is missing".... Er eneste mulighet å sende dem inn til et hardisk opprettings firma eller er det no' mulighet for å fikse det på annen måte (jeg har prøv dem i 3 forskjellige raid kontrollere) uCtaudio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå