Gå til innhold

Innskudd på unibet bortevekk.

Skroll

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skulle overføre en hundrelapp til Unibet tidligere i dag, noe som ikke gikk. Valgte Visa, skrev inn kortnummer og alt det der, men det kom opp at dette ikke gikk, så jeg prøvde et par ganger til, uten å skjønne hva som gikk galt.

Sjekket nettbanken nå, og det viser seg at jeg har blitt trekt 102,50(de 100,- jeg satt inn + gebyr), men pengene er ikke noe sted å finne på Unibet-brukeren min.

Hva gjør jeg?

EDIT: Dette beløpet på 102,50,- er forresten trekt hele 4 ganger fra kontoen min. Står bare VISA forløpig...

Endret av Skroll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forbudt å bruke norske kredittkort på utenlandske gambling-steder. Dette gjelder alle typer "gambling"-steder, følgelig også f.eks svenske kiosker som selger lottokuponger.

Du må nok få deg tak i et utenlandsk eller "virtuelt" kredittkort..

Norsk Tipping og STATEN vil ha alle gamble-pengene dine selv, slik at de har kontroll på at du blør nok i skatt tikl dem :(

Lenke til kommentar

Det er forbudt å bruke norske kredittkort på utenlandske gambling-steder.

Det er ikke forbudt å bruke norske kort. Loven du sikter til gjelder norske banker, som ikke har lov til å la gjennomføre transaksjoner som er identifisert med en spesiell kode for gambling.

Jeg tror ikke problemet til TS har noe med den loven å gjøre, hvis transaksjonen hadde blitt avvist pga dette skulle det ikke kommet en reservering på kortet slik det er gjort. Er nok heller en eller annen teknisk feil.

Endret av yaddah
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Svaret på denne gåten er ganske enkelt å få seg et virtuelt VISA-kort. Gå inn på www.entropay.com og lag deg en konto på to minutter. Det er ikke noe lureri, bare så det er sagt. Dette er en underavdeling av VISA.

Når du har laget deg kortet overfører du bare penger til det, og kan bruke det nesten overalt du vil - akkurat som ditt fysiske VISA-kort. Denne metoden begynte jeg å bruke når jeg fikk samme problem som deg, bare med Full Tilt Poker.

Anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...