haabe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ser at det skal være en oppdatering til 2.2.1. Er det noen som har fått lasta ned den OTA (uten å flashe den med en rom)? Jeg sendte mail til HTC. De ba meg om å kjøre en factory reset, uten at det hjalp. Any clues? Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Den trakk de tilbake pga litt bugs. Kommer nok en ny snart og da sier mobilen din fra Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 det var en dårlig oppdatering, derfor nedgraderte jeg Lenke til kommentar
haabe Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 ah... Så bare artikler om at den var kommet, og ingen om at den var trukket tilbake. Rart HTC support ikke visste det Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 ah... Så bare artikler om at den var kommet, og ingen om at den var trukket tilbake. Rart HTC support ikke visste det De håpet vel at bugsene forsvant med en reset Men du kan jo gjøre som mange av oss gjør, oppdatere den med uoffesielle ROM. Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Anbefaler denne ROM'en Endret 25. januar 2011 av Frozenblade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå