Delvis Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen som har prøvd å spille på Eurolotto? Har prøvd et par ganger. Men lurte på om man kan se andre resultater en bare for jackpotten. Lenke til kommentar
Karin23 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som har prøvd å spille på Eurolotto? Har prøvd et par ganger. Men lurte på om man kan se andre resultater en bare for jackpotten. Ja, jeg har testet det ut. Vet ikke om det er mulig å se hva andre vinner men fant en premieoversikt her ihvertfall: Premieoversikt EuroLotto Har snakket med flere som allerede har vunnet i Eurolotto og de er rimelig fornøyde for de vinner visst oftere på denne lottoen enn i Norsk Tipping. Jeg har allerede vunnet litt jeg også. Synes det er kjekt at man kan spille for gevinsten med èn gang så man slipper å sette inn penger hele tiden. Personlig har jeg to lodd som jeg spiller hver dag. Jeg har et lodd på bilnummeret mitt og et annet som jeg bare har funnet opp av meg selv. Ettersom man kan abbonere på loddene så slipper jeg å tenke på at jeg skal huske å spille og det er jo bra Krysser fingerene for at jacpotten går inn snart! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Takk. Fant den etterhvert jeg også. De andre premiene er vel fastsatte beløp man vinner uansett. Som det ser ut. Har ikke vunnet en skitt enda. Men får prøve litt mer. Om jeg har skjønt reglene riktig, må man ha det første tallet riktig for å vinne, og så de påfølgende i rekkefølge for å evt vinne mer. Det holder altså ikke om en har feks tall 3 og 4 riktig og i rett rekkefølge( som jeg har hatt), om ikke de to første også stemmer? ------------ Så var det det med å abonnere. Det finner jeg heller ingen steder hvordan gjøre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Hmm.. registrerte seg i går, og har bare postet det ene innlegget. Har vi med en repr. for lottoselskapet å gjøre?, bare stusset litt.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Registrerte meg, men får ikke logget inn på siden. Skjer liksom ingenting, bare at jeg må logge inn. Prøvd flere nettlesere, noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Registrerte meg, men får ikke logget inn på siden. Skjer liksom ingenting, bare at jeg må logge inn. Prøvd flere nettlesere, noen som har opplevd dette? Mottok du aktiveringskoden på epost? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, var vellykket aktivering og alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå