Stonescream Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Ikke akkurat pc-lyd relatert, men nært nok: min kjære bror har montert seg anlegg i bilen sin, men selv med mange filosofi-kompiser (flere kokker mer søl syndromet) så har han fortsatt hyling og skurring i anlegget når bilen går. gasspådrag= mer lyd osv... hvordan får jeg bort dette? (jeg som storebror orker ikke høre på dette når vi drar rundt om kring/ jeg låner bilen....) har full pakk med mp3 spiller, forsterker osv osv osv.... regner med det er et genelellt problem og ikke noe som han strir med. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Monter en støydemper ved Dynamoen. eventuelt en ved Spilleren også. Lyden du hører er den høyfrekvente lyden som dynamoen produserer. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Er ofte pga signal kabler fra cd-spill til forsterker ligger sammen med strømledning til forsterker. Kan også være dårlig jording til de forskjellige enhetene som hører til anlegget. Hadde dette problemet på forrige bil jeg også, da var det bare det at jordingspunktet til forsterkeren var dårlig, det var lakk mellom kabelsko og chassi på bilen. Skrapet bort lakken, så ble det bra. Lenke til kommentar
pbn Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Dynamo støy er veldig kjedelig, men bilradiospesialisten har laget en sjekkliste og "guide" til hvordan fjerne den. Her er linken: http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=36&ids=artID Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Prøv med en separat kabel fra batteriet til + på spilleren. Den som sitter på ISO-pluggen går ofte lang vei, og plukker opp spesielt dynamostøy. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 hjertelig takk for svar.. skal gå over og se om jeg kan få fikset dette for irriterende i lengden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå