ozzy107 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 det fulgte ikke med termisk pasta på min i7 2600k prosessor fra komplett.no er det på fra før eller? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Pleier å sitte på undersiden av kjøleren så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Bruker å følge med kjøleren. Ofte ferdig påført. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 det fulgte ikke med termisk pasta på min i7 2600k prosessor fra komplett.no er det på fra før eller? har ikke kjøpt meg en sandy bridge enda, men anntar det er sansynligvis samme type innpakking som andre Intel CPUer - og de pleier å ha ferdigpåført slags "pad" på undersiden, dog mye mykere enn de fleste andre pad'er. Normalt hvit'ish. Hvis du ser en sånn så er det bare å sette på direkte forsovidt, ved mindre duer perfeksjonist og synes det er verdt å påføre egen bedre pasta for å spare en grad eller to. -Stigma Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Har aldri fulgt med kjøle pasta i noen av prossesorne jeg har kjøpt, de følger vanlig vis med på Cpu/gpu coolers! You (Koster bare 50 kr i en vær datakomponent butikk!) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis du har kjøpt boxed-prosessorer følger det alltid med. Men som vi har nevnt - ferdig påført på kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå