Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5

jevel

132 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

• Ja
      100
    • Nei
      32

Anbefalte innlegg

Det kommer med norsk layout, komplett med separate taster for æøå.

-KJ

Flott! :)

Takker, da var jo det et enkelt valg.

Forstår at det er mange som har bestilt fra djuice her.

Stod på sidene deres at de ikke hadde telefonen inne i beskrivelsen.

Men til høyre på siden stod det at den var på lager.

Noen som kan si noe om leveringstiden på denne?

Bestilte fra Djuice på fredag og hentet den på lokale postkontoret på lørdag. Nå bor jeg riktignok i Vestfold, der Telefast leverte den til Posten på Stokke.

Talkmore fungerer også på en telenorlåst U8800.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Talkmore fungerer også på en telenorlåst U8800.

Jeg har en mistanke om at alle abonnement som terminerer i Telenor sitt nett vil virke med telenorlåst telefon. Jeg kjøpte med Djuice Easy så vi får se hva som skjer når jeg må ta i bruk simkortet fra Ludo om en drøy uke :)

Lenke til kommentar

faen azz .. jeg har kjøpt den for 2500 kr fra elkjøp .. skulle ha lest her før :(

Fra djuice med phone 75: 999kr kontant + 75kr/mnd + minimumsfakturering på 49kr/mnd

= 999 + 900 + 588 = 2487

Hvis man i tillegg må betale 200-ish for nytt nummer har du faktisk spart 200kr ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet så bra at om du kjøper kontantkort i 2011 så må det være noe riv ruskende galt et sted.

Jeg vet ikke hvordan det er med omloepet i toppetasjen din. Men med kontantkort 1799 + 190 til unlock-direct.com som sendte meg unlock kode. Kontantkortet jeg fikk har jeg ikke pakket opp . Da har jeg en ulaast telefon og kan bruke mitt network norway abb. Tror ikke det er mulig aa faa til denne telefonen billigere enn dette.

Skjoenner du naa eller?

Lenke til kommentar

Jeg vet så bra at om du kjøper kontantkort i 2011 så må det være noe riv ruskende galt et sted.

Jeg vet ikke hvordan det er med omloepet i toppetasjen din. Men med kontantkort 1799 + 190 til unlock-direct.com som sendte meg unlock kode. Kontantkortet jeg fikk har jeg ikke pakket opp . Da har jeg en ulaast telefon og kan bruke mitt network norway abb. Tror ikke det er mulig aa faa til denne telefonen billigere enn dette.

Skjoenner du naa eller?

Hvis ikke som KJ skriver at du har telenor evt Djuice fra foer da.

Lenke til kommentar

faen azz .. jeg har kjøpt den for 2500 kr fra elkjøp .. skulle ha lest her før :(

Fra djuice med phone 75: 999kr kontant + 75kr/mnd + minimumsfakturering på 49kr/mnd

= 999 + 900 + 588 = 2487

Hvis man i tillegg må betale 200-ish for nytt nummer har du faktisk spart 200kr ;)

Slik jeg har forstått det, så vil man ikke merke noe til minimumsfaktureringa før det har gått 12 måneder, da månedsprisen på 75 kr/mnd er høyere enn minimumsfaktureringa på 49 kr/mnd.

Djuice phone har eller ingen etableringsavgift.

Regnestykket blir da:

999 kr. (tlf.) + 900kr. (månedspris 75kr. * 12 mnd.) + 19kr. (frakt) = 1918kr.

Endret av snarius
Lenke til kommentar

= 999 + 900 + 588 = 2487

Slik jeg har forstått det, så vil man ikke merke noe til minimumsfaktureringa før det har gått 12 måneder, da månedsprisen på 75 kr/mnd er høyere enn minimumsfaktureringa på 49 kr/mnd.

Djuice phone har eller ingen etableringsavgift.

Regnestykket blir da:

999 kr. (tlf.) + 900kr. (månedspris 75kr. * 12 mnd.) + 19kr. (frakt) = 1918kr.

Dette stemmer og i tilegg så får man koden gratis grunnet binding. Dette er pr. dags dato den billigste måten å skaffe seg denne på uten operatørlås.

Lenke til kommentar

Jeg har nå prøvd huawei. Alt er greit, bortsett fra navigasjonen. Når jeg prøver å gå inn på navigasjonen da står "navigasjonsmuligheter" og det laster og laster og kommer aldri noe fram.

er det flere som har det samme problemet eller? Jeg har tenkt å levere den tilbake, vil helst ikke, men siden navi. virker ikke så må jeg det :(

Endret av khaledo
Lenke til kommentar

Jeg har nå prøvd huawei. Alt er greit, bortsett fra navigasjonen. Når jeg prøver å gå inn på navigasjonen da står "navigasjonsmuligheter" og det laster og laster og kommer aldri noe fram.

er det flere som har det samme problemet eller? Jeg har tenkt å levere den tilbake, vil helst ikke, men siden navi. virker ikke så må jeg det :(

Om du bruker Google Maps sin navigering, så støtter den ikke her i Norge, det gjelder ikke bare Huawei, men alle Android telefoner. Men det skal ligge flere gode navi programmer på Market, men dem koster noe

Endret av Oh_mega
Lenke til kommentar

Om du bruker Google Maps sin navigering, så støtter den ikke her i Norge, det gjelder ikke bare Huawei, men alle Android telefoner. Men det skal ligge flere gode navi programmer på Market, men dem koster noe

Takk for at du svarte. Google maps virker helt fint ( hvertfall på min mobil), men huwaei har et eget navi programm når jeg kjøpte den, og den virker ikke.

Endret av khaledo
Lenke til kommentar

Takk for at du svarte. Google maps virker helt fint ( hvertfall på min mobil), men huwaei har et eget navi programm når jeg kjøpte den, og den virker ikke.

Da er det nok enklere å prøve et annet program, enn å levere inn telefonen! ;)

Viss GPS funksjonen fungerer fint, så må det vel være programmet som er dårlig,

og ikke telefonen! :)

Lenke til kommentar

Da er det nok enklere å prøve et annet program, enn å levere inn telefonen! ;)

Viss GPS funksjonen fungerer fint, så må det vel være programmet som er dårlig,

og ikke telefonen! :)

Jeg mente google earth og ikke map, beklager min feil. Det er akkurat det som er problemet at Navi. fungerer ikke. Som sagt ovenfor, når jeg prøver å bruke GPSen da laster og laster den ned

Lenke til kommentar

Tror ikke du faar koden gratis paa en ny telefon. Jeg har ogsaa faatt koder etter at bindingstid er ute. Telenor skal ha 600,- paa denne.

Jo, det gjør du. Ingen vits å kverulere eller tro noe annet. Telenor/djuice gir deg koden gratis så lenge du har kjøpt telefon med binding, uavhengig om telefonen fortsatt er under binding eller bindingstiden har utgått.

Hei Igjen

Bare så det er klinkende klart, når du kjøper en ny Huawei 8800 telefon fra Djuice med kontantkort så koster det deg mellom 600-700kr for å få tilsendt opplåsingskoden. I allefall sa kundeservice hos Djuice det. Men du vet vel bedre?

På telefon med bindistid hvor du betaler feks 175pr mnd får du jo selvfølgelig koden gratis. Du må jo fortsette å betale 175pr mnd til bindingstiden er ute eller kjøpe deg fri.

Det koster ingenting for å få en opplåsningskode av telenor.. uavhengig av om telefonen har binding, eller ei - kontantkort eller ikke..

hilsen ex.telenor ansatt :)

Lenke til kommentar

Tror ikke du faar koden gratis paa en ny telefon. Jeg har ogsaa faatt koder etter at bindingstid er ute. Telenor skal ha 600,- paa denne.

Jo, det gjør du. Ingen vits å kverulere eller tro noe annet. Telenor/djuice gir deg koden gratis så lenge du har kjøpt telefon med binding, uavhengig om telefonen fortsatt er under binding eller bindingstiden har utgått.

Hei Igjen

Bare så det er klinkende klart, når du kjøper en ny Huawei 8800 telefon fra Djuice med kontantkort så koster det deg mellom 600-700kr for å få tilsendt opplåsingskoden. I allefall sa kundeservice hos Djuice det. Men du vet vel bedre?

På telefon med bindistid hvor du betaler feks 175pr mnd får du jo selvfølgelig koden gratis. Du må jo fortsette å betale 175pr mnd til bindingstiden er ute eller kjøpe deg fri.

Det koster ingenting for å få en opplåsningskode av telenor.. uavhengig av om telefonen har binding, eller ei - kontantkort eller ikke..

Merkelig at det stod 600 kr som opplåsningspris på følgebrevet til telefonen jeg fikk i dag da. Reduseres med kr 40 per mnd til bindingstiden er borte.

Lenke til kommentar

Det koster 600,- å få låst opp en telefon som er kjøpt med telenorlås, men uten binding.

Hilsen en telenor-ansatt...

Lenke til kommentar

Det koster 600,- å få låst opp en telefon som er kjøpt med telenorlås, men uten binding.

Hilsen en telenor-ansatt...

Når jeg kjøpte telefon fra telenor med abb, fikk jeg telenorlåsen gratis, slik det sto jeg ville gjøre på telenor sin nettside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...