Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5

jevel

132 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

• Ja
      100
    • Nei
      32

Anbefalte innlegg

Størrelsen kan du sammenligne her, den er merkbart større enn P500.

Når du kjøper den operatørlåst så skal det nok være så enkelt, men det er mulig du må laste ned innstillinger for mer avanserte funksjoner som f.eks. MMS og Internett.

edit: Glemte batteriet, vet ikke hvor mye det er ladet fra fabrikken. Er nok best å lade den til den er fulladet før du bruker den.

Endret av Kongeskipet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte sende inn masse nummer om sim-kortet, også fiksa de noe greier borti der før jeg fikk en kode jeg måtte sende til dem. Det var masse frem og tilbake, orker ikke skrive alt. Kan ha vært dama som satt der som var ny, og gjorde ting tungvidt, men jeg gidder hvertfall ikke en runde til.

Lenke til kommentar

Ikke værst det nei.

Jeg er skuffa over tastaturet though. Jeg har installert norsk tastatur/dict, men det går kjempetreigt. Er det noe man kan gjøre for å booste farten litt, noen tastaturløsninger man kan laste ned som krever mindre, eller må jeg bare skrive veeeldig sakte for at den skal få med seg alt?

Lenke til kommentar

Det kommer med norsk layout, komplett med separate taster for æøå.

-KJ

Flott! :)

Takker, da var jo det et enkelt valg.

Forstår at det er mange som har bestilt fra djuice her.

Stod på sidene deres at de ikke hadde telefonen inne i beskrivelsen.

Men til høyre på siden stod det at den var på lager.

Noen som kan si noe om leveringstiden på denne?

Lenke til kommentar

Uten frakt er prisguide.no, prisjakt.no og priser.teknofil.no enige om at Komplett/mpx selger den billigst ulåst (2449 kr).

En annen mulighet er å kjøpe den med bindingstid som du har på et eget nummer og sier opp etter 12 måneder. Det billigste jeg har funnet på den måten er hos tele2, da kan du få den for 1948 kr (1 kr for telefon, 1548 kr for abonnement og 399 kr for nytt nummer som du kan si opp etter 12 mnd).

Edit: Glemte å si at jeg ikke er 100% sikker på om den er ulåst om du kjøper hos tele2.

Endret av Kongeskipet
Lenke til kommentar

Tror ikke du faar koden gratis paa en ny telefon. Jeg har ogsaa faatt koder etter at bindingstid er ute. Telenor skal ha 600,- paa denne.

Jo, det gjør du. Ingen vits å kverulere eller tro noe annet. Telenor/djuice gir deg koden gratis så lenge du har kjøpt telefon med binding, uavhengig om telefonen fortsatt er under binding eller bindingstiden har utgått.

Hei Igjen

Bare så det er klinkende klart, når du kjøper en ny Huawei 8800 telefon fra Djuice med kontantkort så koster det deg mellom 600-700kr for å få tilsendt opplåsingskoden. I allefall sa kundeservice hos Djuice det. Men du vet vel bedre?

På telefon med bindistid hvor du betaler feks 175pr mnd får du jo selvfølgelig koden gratis. Du må jo fortsette å betale 175pr mnd til bindingstiden er ute eller kjøpe deg fri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...