Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5

jevel

132 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

• Ja
      100
    • Nei
      32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan vel betale fullpris til djuice, og kvitte seg med abbonomentet?

Vet ikke hvor kjipe djuice er på akkurat det, men Netcom ihvertfall krever da en ekstra avgift om man skal kjøpe seg fri fra abbonementet. Derfor har jeg istedet et netcom abbonement løpende i bakgrunn som koster meg 100spenn i måneden, også må jeg huske å avbestille det i juni -_-

Lenke til kommentar

Jeg har nå bestilt denne fra Tele2 med Tele2 Ultra :D

Den koster 1 kr og det er 129 kr i måneden, totalpris for året blir 1550 kr :D

Står ingenting om operatørlås der da, så jeg får prøve når jeg får den

Endret av Oh_mega
Lenke til kommentar

Screenshots er ikke en standard funksjon i android, mulig du finner noen apps som kan gjøre det.

Man må ikke roote telefonen, det er kun for og få noen ekstra muligheter, som og bytte ROM, overclocke osv

Screenshot kan man bare ta via ADB, alstå android developer pakka koblet til PC uten root.

-KJ

Lenke til kommentar

Jeg har ikke testet det, men så på et annet forum at de snakket om at logaritmen i U8800 var forskjellig fra eldre Huawei-håndsett, og at de derfor ikke kunne låse den opp.

Dette kan selvfølgelig være riktig, men så kan det og være feil. Jeg har ingen forutsetning for å verifisere det ene eller det andre.

-KJ

Jeg kjopte u8800 sto inguenting om at den var laast til Telenor paa Djuice sine sifer naar jeg kjopte den 1788kr. Betalte €23 til http://www.unlock-direct.com/ fikk unlock kode tilbake etter ca 2dager. DEN FUNKA. Naa er den ulaast. Ahhhhhhhh deilig. Anbefales. Var verd 190 spenn.

Lenke til kommentar

Jeg kjopte u8800 sto inguenting om at den var laast til Telenor paa Djuice sine sifer naar jeg kjopte den 1788kr. Betalte €23 til SENSURERT fikk unlock kode tilbake etter ca 2dager. DEN FUNKA. Naa er den ulaast. Ahhhhhhhh deilig. Anbefales. Var verd 190 spenn.

Du får den gratis av djuice om du sender dem mail og spør. Gjort det selv på en X10 mini jeg kjøpte av dem i fjor.

Endret av CAT0
Lenke til kommentar

Jeg kjopte u8800 sto inguenting om at den var laast til Telenor paa Djuice sine sifer naar jeg kjopte den 1788kr. Betalte €23 til SENSURERT fikk unlock kode tilbake etter ca 2dager. DEN FUNKA. Naa er den ulaast. Ahhhhhhhh deilig. Anbefales. Var verd 190 spenn.

Du får den gratis av djuice om du sender dem mail og spør. Gjort det selv på en X10 mini jeg kjøpte av dem i fjor.

,

Tror ikke du faar koden gratis paa en ny telefon. Jeg har ogsaa faatt koder etter at bindingstid er ute. Telenor skal ha 600,- paa denne.

Lenke til kommentar

Tror ikke du faar koden gratis paa en ny telefon. Jeg har ogsaa faatt koder etter at bindingstid er ute. Telenor skal ha 600,- paa denne.

Jo, det gjør du. Ingen vits å kverulere eller tro noe annet. Telenor/djuice gir deg koden gratis så lenge du har kjøpt telefon med binding, uavhengig om telefonen fortsatt er under binding eller bindingstiden har utgått.

Lenke til kommentar

For å ta nytte av app2SD, må man gjøre noe nevneverdig da? Eller får man valget om hvor man vil lagre appet ved installering?

Trenger man et hurtig microSD kort for bruk av app2SD? I så fall, holder klasse 4? :)

Du behøver ikke root for å bruke app2sd på Froyo. Det eneste den gjør er å varsle deg når du installerer apps som lar seg flytte til minnekort.

Det finnes andre versjoner som må har root og som lar deg flytte alle apps til minnekort, men jeg har ikke testet disse, så har ikke noe spesielt å rapportere om disse.

Jeg bruker et klasse2-kort, og opplever ikke dette som spesielt tregt.

-KJ

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Jeg har sett litt rundt på nettet - og det sies at man burde ha Class 6 for Android. Det er også noen som påstår at det er bedre å kjøpe SanDisk Class2, fremfor et billigmerke med høyere klasse.

Er det noen som har noen innspill? Finner nemlig ikke 32 GB i høyere klasse en 4, men det er Kingston sitt.

Vurderer følgende:

SanDisk MicroSD 32GB Class2

Patriot MicroSD 16GB Class10

Kingston MicroSD 32GB Class4

Edit: Skrivefeil

Endret av Timberbear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...