Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5

jevel

132 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

• Ja
      100
    • Nei
      32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du får best svar på Huawei Norge sin Facebook gruppe.

App-ropos (hoho, har noen tatt det ordspillet før?) hvordan joiner man Huawei Norge gruppen? Mulig jeg er blind eller hjærneskadd av kaffeoverdose, men jeg finner ingen joinknapp, kun "liker" og den har jeg nok trykket mange ganger uten å kunne poste noe på veggen.

Er stort sett bare syting og klaging på Huawei-siden, men akkurat nå har jeg selv fått merkbart mer ustabil Wifi selv, uten at jeg har tenkt å joine klagene.

Lenke til kommentar

Noen som sitter på informasjon om når Huawei U9000 IDEOS X6 slippes i Norge?

I Kina har den blitt veldig populær.

Vi får en test av den denne uken på Amobil (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1346824&s=amobil.no&showforum=279), så jeg tror det er en trygg antakelse at den er tilgjengelig i uke 23-24.

En litt større og kjappere U8800 med fungerende hw-støtte for video (som inkluderer WMV og Xvid), dette blir forhåpentligvis saker.

Lenke til kommentar

Tror du får best svar på Huawei N :innocent: orge sin Facebook gruppe.

App-ropos (hoho, har noen tatt det ordspillet før?) hvordan joiner man Huawei Norge gruppen? Mulig jeg er blind eller hjærneskadd av kaffeoverdose, men jeg finner ingen joinknapp, kun "liker" og den har jeg nok trykket mange ganger uten å kunne poste noe på veggen.

Er stort sett bare syting og klaging på Huawei-siden, men akkurat nå har jeg selv fått merkbart mer ustabil Wifi selv, uten at jeg har tenkt å joine klagene.

Det samme lurte jeg på. Jeg hadde planer om å skrive en klage post pga alle problemene med wifi på denne telefonen. Men ble liksom litt feil å trykke "liker" for å få postet det. Men det måtte jeg altså.

Lenke til kommentar

Tror du får best svar på Huawei N :innocent: orge sin Facebook gruppe.

Det samme lurte jeg på. Jeg hadde planer om å skrive en klage post pga alle problemene med wifi på denne telefonen. Men ble liksom litt feil å trykke "liker" for å få postet det. Men det måtte jeg altså.

Har du lest postene i denne tråden om wifi? Og kanskje viktigst av alt, har du D-link router?

Opplevde en del små problemer med min D-link/U8800 før jeg fikk satt den opp "riktig".

Det samme gjorde jeg på Galaxy S2. Nå har jeg kastet ut hele D-linken. Batteriet på Galaxy S2 varer MYE lengre, og uten at jeg har sjekket så veldig nøye, så ser det ut til at det er samme resultat på U8800 som sønnen min har overtatt. SGS2 ble som en ny tlf etter å ha gått fra D-link til Neatgear router.

Lenke til kommentar

Har du lest postene i denne tråden om wifi? Og kanskje viktigst av alt, har du D-link router?

Opplevde en del små problemer med min D-link/U8800 før jeg fikk satt den opp "riktig".

Det samme gjorde jeg på Galaxy S2. Nå har jeg kastet ut hele D-linken. Batteriet på Galaxy S2 varer MYE lengre, og uten at jeg har sjekket så veldig nøye, så ser det ut til at det er samme resultat på U8800 som sønnen min har overtatt. SGS2 ble som en ny tlf etter å ha gått fra D-link til Neatgear router.

Er ikke sikker på om jeg har vanlige Wifi-problemer, og klarer nok å vente til 2.3, om den uansett fikser det. Batteriet er kanskje det største aberet, men jeg er en gnien jævel som heller investerer i en usb til på jobb enn 2000kr til for galaxy s2. Har D-link router på jobb og hjemme, eneste problem er at det kobler ut og inn tilsynelatende uten grunn. I det siste har den også begynt å stå tilkoblet, men funker ikke før jeg skrur det av og på. Var ikke slik to første mnd.

Et poeng jeg også har merket er at jeg helst ikke vil ha større telefon, mest fordi jeg liker å styre med tommelen, jeg har alt begynt å legge de mest brukte ikonene innenfor tommelrekkevidde på skjermen. Ideeltsett skulle jeg hatt en sånn induksjonsladende plate til mobilen hjeme på stuebordet eller på jobb.

Endret av Snooz
Lenke til kommentar

Hei alle sammen. Hva er deres erfaringer med batteriet? min viser at "android system" drar 95% mer eller mindre konstant, en sjelden gang etter 10m+ i samtale så dukker "phone" opp, men stort sett er det bare "android system". På min gamle P500 derimot så ligger den på +/- 20%.

I dag, etter 15t oppetid og ca 30 min med aktiv bruk, fordelt på 20 min på mobilnett og 10 min i telefon, droppa den fra 89% til +/-62%.

PS. er det noen måte jeg kan fjerne "Aldiko" på? når jeg skrur på mobilen så står den alltid og går i bakgrunnen, håper på konstruktive responser:D

Lenke til kommentar

Til dere som sliter med batteriet: Installer en batterilogger (f.eks. System Panel el.l.) og post grafen deres i tråden. Så skal vi se om vi finner ut noe.

Ellers så kan det være en idè å sjekke e-postinnstillingene deres. Det var en bug i firmwaren den kom med som forårsaket at mailkonti må stå på push for å unngå at epost sluker strøm.

-KJ

Lenke til kommentar

Kona kjøper seg en Huawei Satan U8800 imorgen, går det ann å oppgradere fra android 2.2 til 2.3?!

(Var 56sider her, orka ikke å bla igjennom alle hvis det tilfeldigvis har blitt nevnt tidligere..)

Følg med på Huawei Norge på facebook, har blitt lovet i 2-3mnd der, men ting tar tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...