Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5

jevel

132 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

• Ja
      100
    • Nei
      32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Då var min silicone case og screen protector komt i posten! :w00t: Silikon-skinnet føles herleg, og passar perfekt (utanom baksida, der er hola _littegranne_ nedanfor. Men då meine eg bittelitt :p )

Takk for karamellen. :love:

Bare hyggelig. Hm...hørtes merkelig ut at det var _littegrann_ nedenfor. Prøv å strekk det litt i riktig retning. Vi har kjøpt inn disse pga at de er laget etter 3d scanning av telefonen. Noe som har gjort at vi har betalt en del mer for dem enn billigste alternativ. Derfor skal de også passe 100%. Min passet i alle fall 100%.

Lenke til kommentar

Ja, jeg så den, men var skeptisk på å prøve den ettersom at det var mange som klaget.

Jeg antar at du kjører Stockwells B160 ROM. Anbefaler CM6.1 mange kule settings på den. Ytelsen er tydeligvis bedre på den også. Scorte 2200-2600 på quadrant. (legg merke til statusbaren er svart og klokka grønn :D ) eneste store minus er at kamera ikke funker ..

post-231336-0-02097200-1306256680_thumb.png

Endret av skifyr123
Lenke til kommentar

Hvilken clock kjører du? Ser at CM6.1 fortsatt er i bugfix-stadiet? Vil isåfall vente til det blir stabilt.

Åssen tar du screendump av mobilen forresten? :p

er ikke sikker, men tror kernelen er den samme som på B160 (lagd av @genolokar) så clocken er på 1,5 ghz. ikke noen flere re-booter enn på B160 ,(selv om det er på bugfix stadiet er det ikke lagg eller noe slikt, unntatt kameraet). For skjermdumt last ned "screenshot" fra market *gratis* ;)

Lenke til kommentar

Denne Huawei Silicone Case , er det bare noe du trer rundt mobilen , alt utenom skjermen , der må man smøre på ett eget beskyttelses etter som jeg forstår?

Hadde selv tenkt å ta med mobilen på arbeid og bruke den der, der er det stor fare for mye betongstøv og slikt som medfølger på byggeplasser.

Hadde derfor egentlig tenkt å kjøpe bare ett mobiltrekk, altså en sånn type som man trer over hele mobilen så kan den ligge der og spille av musikk uten å ta noe skade av det.

Er dette Silicone case noe å anbefale da eller er det best med en fullt tett veske/trekk?

Lenke til kommentar

Etter at jeg for endel uker siden oppgraderte med den Wi-Fi- oppdateringa som ligger på Facebook har batteriet mitt blitt stadig dårligere. Det har toppa seg siste uka der jeg bare så vidt får ladet. Den indikerer at den lades, men batterinivået går opp og ned mellom 2% og 50%.

Hipp hurra. Tipper Chess klarer å si at det min egen skyld ...

Nå må jeg drive å gjenopprette og sånt styr før jeg kan sende den inn for sjekk. Kjedelig!

Lenke til kommentar

... Det har toppa seg siste uka der jeg bare så vidt får ladet. Den indikerer at den lades, men batterinivået går opp og ned mellom 2% og 50%.

Slik har min vært siden dag en ( fekk min 20. mai). Har ladet telefonen hver kveld uten at telefonen har passert 60% batterikapasitet.

Fruen har hatt samme problemer med sin ( begge bestilt samtidig fra telenor-nettbutikk) I tillegg holder ikke hennes lenger enn max 5 timer på batteri etter endt lading.

Begge telefonene ble forøvrig levert inn til telekiosken idag. Blir spennende å se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker å skru opp volumet på øretelefonene mine et par hakk. Har funnet denne posten som viser hvordan det skal gjøres. VolumeControl

I den nest nederste posten står det forklart, men jeg aner ikke hvordan jeg kjører den mount og copy commandoen. Jeg regner med at jeg må ha et slags terminal program eller noe for å få dette til. Noen som kan hjelpe?

Telefonen min er roota.

Edit: fikk det til sjøl med litt knoting og en terminal emulator.

Endret av buundi
Lenke til kommentar

Har problemer med at det mangler mange apps i market på min u8800 som skype, norsk tipping, appbrain, talking tom, tv2 og mange andre. Det går heller ikke å installere appene fra en PC. Prisene står i SEK og jeg bruker Tele2. Noen som vet hvorfor appene mangler?

Lenke til kommentar

Kommer av at Tele2 kjører på svenske SIM-kort og Market finner ut hvilket land du er i ved hjelp av hvilket land SIM-kortet kommer fra. Googla litt på det, men fant ikke noen direkte løsning på problemet. Tele2 sier her at de (enda) ikke har funnet noe løsning selv:

http://www.facebook.com/topic.php?uid=149778835032883&topic=227

EDIT: jevel var først...

Endret av Trussl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...