Gå til innhold

Huawei U8800 / Ideos X5

jevel

132 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med din U8800 / Ideos X5?

• Ja
      100
    • Nei
      32

Anbefalte innlegg

Får opp autokjør, ja, men den bare åpner mappen på telefonen og lar meg installere ting manuelt. (Drivere for ADB og driverne som trengs for XP og eldre versjoner av Windows.) For nyere versjoner av Windows er det ikke noe du skal trenge å installere.

Du får ta en tur tilbake til butikken og høre hva de sier. Du kan prøve en restore av hele telefonen hvis det ikke er noe du trenger å ta vare på der inne allikevel. (Innstillinger -> personvern -> fabrikkinnstillinger.)

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å koble kontaktene opp mot facebook profiler? Det funker på min HTC Gratia, men kan ikke se at det går på U8800. F.eks hvis jeg har en kontakt som heter Mikke på telefonen, også vil jeg koble opp nummeret til Mikke mot hans facebook profil slik at bilde kommer opp på kontakter.

Lenke til kommentar

Ok, nååå må jeg innrømme at jeg føler meg dum. Testet med det åpne nettverket til naboen, og det gikk. Så da prøvde jeg passordet mitt med liten bokstav, og vips...

Takk for hjelpa! :blush:

Godt å høre! :)

Du får kose deg med telefonen.

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Må si jeg har windows 7, men den har ikke noe automatisk installering, though.

For facebook synkronisering: Dette gikk helt fint med meg. Om du går inn på facebook - Menyknappen - Instillinger - under "Andre innstillinger" - Synkroniser kontakter :)

Endret av Mila-
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å koble kontaktene opp mot facebook profiler? Det funker på min HTC Gratia, men kan ikke se at det går på U8800. F.eks hvis jeg har en kontakt som heter Mikke på telefonen, også vil jeg koble opp nummeret til Mikke mot hans facebook profil slik at bilde kommer opp på kontakter.

Dette er en funskjon som er integrert i HTC sin Sense. Du finner derfor ikke dette på Huawei.

-KJ

Lenke til kommentar

Må si jeg har windows 7, men den har ikke noe automatisk installering, though.

For facebook synkronisering: Dette gikk helt fint med meg. Om du går inn på facebook - Menyknappen - Instillinger - "Andre instillinger - Synkroniser kontakter

Den installerer ikke noe i Windows 7, da den ikke trenger noe. Det er integrert i OSet.

Jeg mistenker at Eulogy tenker på muligheten man har i Sense for å linke gmail-kontakter mot Exchange-kontakter, men hvis det bare er muligheten for å laste inn bilder og kontaktinfo fra Facebook inn i telefonens kontaktliste, så er dette riktig fremgangsmåte.

-KJ

Lenke til kommentar

Den installerer ikke noe i Windows 7, da den ikke trenger noe. Det er integrert i OSet.

Så det er ikke noe program for å overføre musikk og slikt, jeg skal bare bruke den som en minnepenn, kind of? Eller er det activesync jeg skal installere?

Lenke til kommentar

Har nå hatt telefonen i 10 timer - og er ganskå så fornøyd! :D

Det eneste er at wlan har falt ut et par ganger (no biggie), og at telefonen fryser og restarter automatisk (Det har skjedd 2-3 ganger). Noen andre som sliter med det?

Har dog installert ganske programmer (oppimot 100), og kjører ADW Launcher EX. Kan det ha noen betydning?

Lenke til kommentar

Har hatt et par reloader, men har ikke funnet noe mønster på det. Har skjedd i tredjepart applikasjoner jeg har installert (Gowalla bl.a.), så jeg regner med at det er applikasjonene som er problemet, ikke telefonen.

Andre launchere har jeg ikke testet, og har heller ikke lagt inn så veldig mange applikasjoner, men jeg vil nok anta at det kan være årsaken.

-KJ

Lenke til kommentar

Da er min på veg i posten. Bestilt med djuice easy for 1818,- med frakt.

Skal smette inn det gamle telenor simkortet når jeg for den :)

Blir spennende å se om det kommer roms til den etterhvert. Det finnes custoum rom til de tidligere huawei modellene så det er gode sjangser for det.

Lenke til kommentar

Har opplevd et par spontane reboots her også, kanskje 2-3 ganger de 2 ukene jeg har hatt den.

Et spm: Jeg innstallerte Gingerbread Keyboard og har vært inne på 'Innstillinger' for å velge dette tastaturet. Likevel så dukker det gamle opp. Noen tips for hvordan jeg aktiverer det nye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...