dan83 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) hei jeg har en samsung mobil og har prøvd å installere programet man trenger for å få overført bilder fra moben til datan, men uten særlig hell! Det kommer bare opp en slik feil melding, så programmet blir ikke instalert riktig på datan(har vista) Derfor lurer jeg på om det er en annen metode jeg kan bruke for å vå overført bildene til datan? Jeg har noen bilder på mobilen som jeg virkerlig vill få overført til laptopen, men ser jo ikke akkurat lovende ut:( Jeg har en samsung gt-s5600! Endret 1. februar 2011 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
pixl Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei! 1. Når du kobler mobilen til pc med kabel uten å installere noe, får du ikke mulighet til å gå inn på inn på mobilen via windows utforsker? Feks at tlf vises som PHONE eller liknende på lik linje med C: og d: i "min datamaskin" ? 2. Bluetooth? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Hei! 1. Når du kobler mobilen til pc med kabel uten å installere noe, får du ikke mulighet til å gå inn på inn på mobilen via windows utforsker? Feks at tlf vises som PHONE eller liknende på lik linje med C: og d: i "min datamaskin" ? 2. Bluetooth? 1. nope, må velge PC studio på tlf(når jeg skal vele usb enhet), så finner ikke noe PHONE eller noe slikt på min datamaskin! 2.åssen gjør jeg dette, prøvde det via bilder på moben, men fikk bare beskjed om at den ikke finner noe bluetooth enhet? Lenke til kommentar
pixl Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Okei, "tungvin" sak Bluetooth: For at det skal gå må du ha bluetooth på pcen din også, og aktivere den der. Hvis du er usikker så sjekk pcmodellen din på produsentens hjemmeside, mange modeller har vel støtte for det. (Evt kjøpe deg bluetooth adapter på feks elkjøp. Ellers støtter tlf din microSD (samsung). Hvis du ikke fikk med microSD kort så finner du også det på de fleste elektronikkvarehus for en rimelig krone. (og microSD-kort leser) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå