xain Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 hei. jeg har xperia x10i og jeg vil ha arabisk språk på mobilen eller arabisk tastatur da, så jeg lurer på hvor er det jeg kan last ned eller sett in arabisk språk eller arabisk tastatur på mobilen? noen som kan hjelpe? http://www.youtube.com/watch?v=MENFb27cmQI&feature=related som viser at det fynnes arabisk språk til xperia, men hvor man finner den det vet jeg ikke. håper noen kan hjelpe. OPS: vis det her er ikke rette stedet jeg åpner tråden så jeg håper den flyttes til rette stedet å den ikke blir stengt Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Prøvd å søke på Android Market? Skriv f.eks Arabic Keyboard. Ligger en del der. Lenke til kommentar
xain Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 har prøvd på market ja, men fant ikke noe. finnes det ikke noen file på nettet som jeg kan legg inn på tlf?? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Huh? Jeg søkte selv og fant tre stykker som kan virke. Jeg fant noe som heter Ibrahim arabic keyboard, Arabic for smart keyboard, Arabic language pack. Jaja, da er det vel bare å google så finner du? Prøvd å skrive "Arabic keyboard android" for eksempel? Der fant jeg isåfall noe som heter Arabic Soft Keyboard. Gratis og. Kan legge det for deg. ASK1.3.zip Lenke til kommentar
xain Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 prøvd å sett inn nå, men den fungerte ikke (eller jeg fant den ikke da) :-/ settet inn på første sia, trur ikke det finnes noen spesiell plass til den eller? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Har du Astro file manager? Du må bruke den for å installere apk-filen som ligger inni zip mappen. Astro finner du garantert på market. Unzip zip mappen, sett den inn i mobilen (husk hvor du har satt den hen), deretter åpner du Astro og går inn i den mappen du har lagt apk-filen. Lenke til kommentar
xain Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Har du Astro file manager? Du må bruke den for å installere apk-filen som ligger inni zip mappen. Astro finner du garantert på market. Unzip zip mappen, sett den inn i mobilen (husk hvor du har satt den hen), deretter åpner du Astro og går inn i den mappen du har lagt apk-filen. det hørtes vanskelig ut :-/ og skjønt ikke noe av den for å si det sånt Lenke til kommentar
alisad Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Klarte du endelig å installere arabisk tastatur? Hadde tenkt å kjøpe enten X10 eller X8 . men vil gjerne lese persisk i hvert fall. kunne du lese arabisk eller ikke lese og ikke skrive? Lenke til kommentar
xain Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Klarte du endelig å installere arabisk tastatur? Hadde tenkt å kjøpe enten X10 eller X8 . men vil gjerne lese persisk i hvert fall. kunne du lese arabisk eller ikke lese og ikke skrive? den funker sikkert, men jeg vet ikke hvor jeg skal sette inn filen eller hvordan jeg skal bruke den :-/ Lenke til kommentar
xain Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 nå klart jeg å sette inn arabic keyboard men når jeg skriver en melding på arabisk så kan jeg ikke se hva jeg skriver, det kommer bare små'e firkanter isteden for arabisk tekst eller hva jeg skal kalle det. noen som vet hva som er grunnen? eller hvordan jeg skal unngå problemet her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå