Gå til innhold

Spill som ikke lar seg av-installere

Gjest

Anbefalte innlegg

Star Wars Galactic Battlegrounds Saga. Mitt favorittspill. Jeg skulle installere det på min nye laptop. På omkring tretten prosent, så stoppet det. Jeg ventet lenge. Det gikk visst ikke å avslutte installeringen. Jeg fikk det til til slutt. Husker ikke om det var ved hjelp av taskmanager eller om jeg bare åpnet CDdriven. Jeg gikk deretter på kontrollpanel og skulle av-installere. Den følger vanlig av-installerings prosedyre ting. Men forsvinner ikke fra listen over programmer.

Man kan av-installere den så ofte man vil, men den er der fortsatt. Har søkt rundt på dataen og funnet filene, slettet dem, men programmet ligger fortsatt på listen over installerte programmer. Så ofte jeg vil så kan jeg av-installere det. Målet er jo at jeg skal kunne starte installeringen på nytt.

Om jeg setter inn CDen, starter av-installeringen på nytt. Det går ikke an å få installert det. Om jeg mounter en nedlastet verson av spillet, en iso fil, så starter den samme av-installeringen på nytt.

Hvordan fjerner jeg det helt, slik at jeg kan prøve å installere det på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje denne tråden ikke hører hjemme her i spill-avdelingen. Jeg vet ikke hvor den heller burde være, men flytt den gjerne. Problemet er fortsatt ikke løst.

Lenke til kommentar

Det ser ut som den ikke gjelder win7, men jeg skal prøve det like vel.

Uten om den så fant jeg dette: http://www.technospot.net/blogs/addremove-program-still-shows-entry-after-uninstall/ . Men det var dette jeg lette etter. Jeg fant ikke spillet i det stedet som det er skrevet ned der. Det var nok fordi denne heller ikke var for win7.

Men det var akkurat noe slikt som jeg lette etter. Jeg har vanskelig for å finne flere liknende linker. Jeg vet ikke helt de riktige søkeordene. Er det noen erfarne googlere her som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...