NoNamesLeft Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei! Bandet mitt bestående av 3 gitarer, bass, vokal og trommer leter etter noen sanger vi kan spille. Vi er mest inne i band som Iron Maiden, AC/DC, Guns n' Roses osv. Sanger vi har spillt: AC/DC - Whole lotta rosie Guns n' Roses - Rocket Queen Guns n' Roses - Sweet Child o' Mine Guns n' Roses - Welcome To The Jungle Slash's Snakepit - Meanbone Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hva med å lage en hevvi-versjon av Dylans Knocking on Heaven's Door? Det gjorde vi i det bandet jeg var med i en gang og ble dritstilig. Det er en veldig "takknemmelig" melodi, kan vris og vrenges på nesten i det uendelige. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Vi er et ganske nytt band og har ikke så stor erfaring med sånt ennå så vi satser på å få spillt litt mer covers først før vi begynner med sånt Lenke til kommentar
jespervo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 animal av neon trees Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Vi er et ganske nytt band og har ikke så stor erfaring med sånt ennå så vi satser på å få spillt litt mer covers først før vi begynner med sånt Det er nesten ikke den melodien i rockhistorien som er blitt covera mer enn Heaven's Door. Hør på den Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Noen av disse låtene krever synth eller piano. Porcupine Tree - Blackest Eyes Red Hot Chilipeppers - Higher Ground Motorpsycho - Walkin' with J Endret 25. januar 2011 av Frohman Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Robbie Williams - Let Me Entertain You Vi (as in, jeg og bandet mitt) sto i en pause i øvinga i går og hørte på et av de andre banda som øvde (sånn kommunalt øvingslokale med plass til en 3-4 band samtidig). De spilte da Let Me Entertain You, noe som fremkom diskusjon blant oss hvor trist det var at denne låta var spilt inn av Robbie, og ikke et skikkelig rockeband som GnR, Mötley Crue eller lignende. Det ER jo en fet rockelåt. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Noen av disse låtene krever synth eller piano. Som vi ikke har tilgang til Ser ut som en bra liste tough! skal se igjennom den etterpå Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 La meg omformulere, noen av disse låtene HAR piano/synth i den originale studioinspilling, dog med tre gitarister finner dere vel på noe som fylle etter for det? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 skal vel ikke vær no problem Lenke til kommentar
satchman Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Hva med å satse på litt halvkjent (ihvertfall blant under-25-kidsa i dag) nordisk fra tidlig 90-tall istedet for helt opplagte covere som 'alle' band gjør alikevel: Dansk: Norsk (dette er rosinen i pølsa - sjekk Lars Kilevold (reklamelåtgeniet) på keyboards: Svensk: Endret 29. januar 2011 av satchman Lenke til kommentar
GoldenWings Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Spiller i band eg og. Sanger som er enkelt å lære inn er: - You Shook Me All Night Long - AC/DC - Back In Black - AC/DC - Love Bomb - AC/DC - Highway To Hell - AC/DC - If You Want Blood - AC/DC - Rock N' Roll Train - AC/DC - Black Ice - AC/DC Vel, egentli det meste av AC/DC Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 AC/DC med tre gitarer blir sånn passe på trynet Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Spill litt iron-maiden da, siden dere har litt overflod av gitarister! Forøvrig et vanlig problem! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jesus elsker alle barna, kan funke. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 ingen av de andre vil spille Maiden >< Men ja! Den kan funke. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Spar dere ydmykelsen av å spille AC/DC. Arf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå