MrAvionics Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei alle sammen. Leter etter en multiskriver. Her er krav: Tråløs Billig blekk og lavt forbruk Tosidig Tenker ikke så veldig mye på fotokvaliteten da jeg skriver ut veldig lite foto, men den må være helt grei. Tips ? Den skal være billigst mulig. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Billig i forhold til hva? Du kan gjerne kjøpe en billig skriver, kanskje helt nede i et par hundrelapper. Men de er til gjengjelde svindyre i drift. Eller du kan legge på til noen tusenlapper i innkjøp og få langt billigere drift. Så det kommer an på hva du er ute etter... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, Billigst mulig, men ikke bruke for mye blekk. Er en mellomting vet du Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Alle billigskriverene er mer eller mindre like dyre i drift. De har alle (såvidt meg bekjent) små patroner som forsvinner fort når du printer bilder i høy kvalitet. Men går du over til profesjonelle fotoskrivere (som koster 5-6 tusen og oppover) så har de store blekkpatroner. Men der er patronene også en del dyrere. Men pris/utskrift blir allikevel en del billigere. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Anbefaler Canon sin MP560 på det varmeste. God kvalitet og tosidig utskrift. Multifunksjon med wlan. Tror Staples har tilbud på den nå til 890kr eller noe slikt som er meget billig. Skriver ut meget bra kvalitet på foto (1 picoliter dråpestørrelse). Egen større sort-patron til vanlig utskrift. Du får selvsagt kjøpt billigblekk til denne fra flere ulike steder, så dersom du ikke er supernazi hva kvalitet på foto angår, så er det bare å invistere. Helt super. :-) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Denne Skal være billig i drift. Sort blekk til under 50,- Det er XL patron. Men synes denne er litt dyr i innkjøp. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Hvordan er den printeren jeg linket til sammenliknet med den kiskolg linket til ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvordan er den printeren jeg linket til sammenliknet med den kiskolg linket til ? Jeg tror nok at bildekvaliteten er en del bedre på Canon. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Ok. Her er en test av Lexmark printeren: http://www.idg.no/pcworld/tester/skriverogskanner/altiett/article156313.ece Konklusjon Nye Lexmark Prestige Pro805 er en multifunksjonsmaskin som gir god valuta for pengene for dem som ønsker seg en multifunksjonsmaskin for utskrift, skanning og kopiering og som ikke trenger faks. Takket være lcd-betjeningspanelet og løsningene som er bygd opp rundt det, er maskinen blant de mest brukervennlige vi har prøvd. Kombinert med ålreit ytelse ellers og ikke minst den gode utskriftskvaliteten på foto, er dette en multifunksjonsmaskin vi trygt kan gi vår anbefaling. Hvordan er blekkforbruket på canon mp 560 ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ok. Her er en test av Lexmark printeren: http://www.idg.no/pcworld/tester/skriverogskanner/altiett/article156313.ece Jøss - det ser ut som om Lexmark har skjerpet seg betraktelig. Da er jeg ikke sikker på om Canon er noe bedre. Men, som de sier i testen, det er nok viktig å bruke riktig papir. I dette tilfellet Lexmark sitt. Hvordan er blekkforbruket på canon mp 560 ? Tror Canon er midt på treet. Lexmark gir deg nok bedre blekkøkonomi. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Takk Bestilte Lexmark jeg Mest pga billig sort blekk Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå