Gå til innhold

Hvordan finne en venn fra barnehagen?

Nux

Anbefalte innlegg

Hei,

Im 14, for lenge lenge siden hadde jeg en venn..Jeg lurer nå på hvordan det går med han også videre..vi pleide å leke sammen etter barnehagen...osv vil bare liksom se om han har forandra seg..hvordan han er nå..hvor han bor også videre..problemet er at jeg ikke engang husker navnet hans..Har bare barnehage bildet av alle de andre og han..

Jeg har altså bilde av han, men ikke nqavn..tenkte å sjekke facebook men husker ikke navn.

hva gjør man i slike situasjoner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ringer barnehagen og presenterer deg , så legger du fram historien din , og forteller at du har gått i barnehagen for mange år siden. skal love deg at de har navnet på alle som gikk der den perioden du gikk der. dermed kan dere finne fram til navnet på den måten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du ringer barnehagen og presenterer deg , så legger du fram historien din , og forteller at du har gått i barnehagen for mange år siden. skal love deg at de har navnet på alle som gikk der den perioden du gikk der. dermed kan dere finne fram til navnet på den måten.

Tror jeg blir nervøs ved å ringe..skal heller sende e-post om jeg finner e-post greia dems..

edit: men hvordan skal jeg si at det er akuratt han jeg mener?

edit: Bra forslag, likte det :p

Endret av Leif23
Lenke til kommentar

Har ikke barnehager taushetsplikt på hvem som gikk i barnehagen osv.?

Det tror jeg ikke.. Ihvertfall ikke når han kan vise frem bilde om at han gikk der selv på samme tidspunkt. I min kommmune publiseres jo alle innkommende barnehagesøknader på postlisten på nettet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...