kans Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 hei, jeg har da endelig fått dratt meg til og kjøpe en svart bukse eneste problemer er vel at den er en jævla magnet på absolutt alt av dritt og lort. Snakker da om alt av lo og tråder osv. Tenkte det kanskje hjalp og vaske den men det funket ikke helt Er det noen som har noen tips eller triks for og forhindre dette? Thank you ! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Klesrulle. Sånn med klister. Fås kjøpt på Cubus, Lindex, osv. for en slikk og ingenting. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Kjøp en svart bukse som har relativt glatt stoff så dritten ikke fester seg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Klesrulle. Sånn med klister. Fås kjøpt på Cubus, Lindex, osv. for en slikk og ingenting. Det er ikke bra for klærne. Kjøp en ordentlig klesbørste. Lenke til kommentar
kans Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Har klesrulle men, det fester seg jo da på nytt igjen. Tenkte på noe litt er permanent Lenke til kommentar
kans Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Klesrulle. Sånn med klister. Fås kjøpt på Cubus, Lindex, osv. for en slikk og ingenting. Det er ikke bra for klærne. Kjøp en ordentlig klesbørste. Takk kanskje jeg går til innkjøp aav en sånn, vet du hvor man får kjøpt det i Oslo ? evt pris ? Men igjen, noe mer permanent ? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Tror ikke det selges i Oslo. Hvorfor ikke kjøpe på nett? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Siden buksen er svart er det ingen som legger merke til det, så du kan bare gå med buksen uansett Lenke til kommentar
kans Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Kan jo alltids det, hadde bare vært lettere og stikke innom en butikk på vei hjem eller noe Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Det er ikke bra for klærne. Kjøp en ordentlig klesbørste. Det visste jeg ikke. Takk for tips. Lenke til kommentar
kans Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Siden buksen er svart er det ingen som legger merke til det, så du kan bare gå med buksen uansett Problemet er jo at absolutt alt synes.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 Søl noe som er lettere å legge merke til, så legger ikke folk merke til det andre på buksen Lenke til kommentar
kans Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2011 haha, jo takk for seriøst svar du Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Siden buksen er svart er det ingen som legger merke til det, så du kan bare gå med buksen uansett Er vel heller motsatt, den svarte fargen som utgjør problemet. Har samme problem med peacoatene mine, ser ut som kom skal vi drite i løpet av relativt kort tid, om man ikke er veldig forsiktig. Hjelper ikke akkurat at stoffet fungerer som klister heller. Støtter klesbørste som fkm linket til, nærmeste du kommer en praktisk løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå