Mysterio Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hei. Jeg hadde ferdig oppsett som jeg bestilte fra Dustinhome. Da jeg sjekket idag var alle varene klare for å sendes untatt strømforsyner som de fikk på lager den 07.02. Så lenge kan jeg ikke vente, ringte og avbestilte denne strømforsyneren som de fleste hadde anbefalt. Nå må jeg bestille en ny en, tanken min faller på denne, men vil ikke betale 99kr i frakt. Noen som har gode forslag på en god strømforsyner som koster maks 650kr med frakt og som skal brukes på en spillpc. Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 corsair og seasonic lager solide psu'er og kan anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Varene er jo ikke sendt som jeg forstod det, kan du ikke bare ringe de og be de legge ved strømforsyningen i ordreren? Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Varene er jo ikke sendt som jeg forstod det, kan du ikke bare ringe de og be de legge ved strømforsyningen i ordreren? Var en av alternativene, men ulempen med dette er at for å legge den til i ordren min så må de først slette ordren og så sende meg pengene tilbake og da må jeg på nytt bestille samme deler. Jeg sa til og med at jeg kan betale de ekstra kr nå med det samme om de legger strømforsyneren til, men de hadde ikke lov å ta en sånn snarvei Noen som kan legge ved linker til bra strømforsyner til grei pris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Cooler Master GX-550w: http://www.dustinhome.no/pd_5010443174.aspx Riktig nok ikke modulær (avtagbare kabler). Hadde styrt unna CX-serien til Corsair, men utover det så lager Corsair gode (men dyre) strømforsyninger. Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Om strømforsyningen skal koste rundt 500 kroner ville jeg gått for enCorsair CX 600W for 499,- Endret 25. januar 2011 av Cleafox Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Strømforsyneren kan koster maks 650kr inkludert frakt.. Og jeg er enig med IT-henrik, CX serien bør man helst holde seg unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå