Gabriel Shear Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Kabelsamler, Ø12mm, Blå, 1 meter 12 MM er det liksom diameteren? Det virker jo så jæævla lite? er det plass til tjukk, fet spaghetti strømkabel fra chiftec strømforsyninga til hovedkortet inni en sånn der? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg kan gjerne gjøre det for deg, men ta et skyve lær å sjekk. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Jammen da går det da.. Tenkte jeg skulle spør før jeg bestillte liksom! har ikke sett på kabelsamleren. Hva er et "skyve lær"? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jammen da går det da.. Tenkte jeg skulle spør før jeg bestillte liksom! har ikke sett på kabelsamleren. Hva er et "skyve lær"? der slik ting man sjekker hvor tykk en borr er f.eks.. ivertfall så målte jeg en hk kabel... Den var akkurat 12, så du får den sikkert inn.. Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 har 12mm på min kabel. passer perfekt Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kabelsamler, Ø12mm, Blå, 1 meter 12 MM er det liksom diameteren? Det virker jo så jæævla lite? er det plass til tjukk, fet spaghetti strømkabel fra chiftec strømforsyninga til hovedkortet inni en sånn der? 1 meter? Nå overvurderer du lengden på strømkabelen! Har selv chieftec kabinett m/360w strømforsyning... 12mm kabelsnabel går akkurat! Så bestill i vei! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 En får bare kjøpt den per meter Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hmm.. merkelig at jeg bestilte pr.10 cm da... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Var det lenge siden? Se her. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 det var i april eller noe sånt... da var det 5,- for 10cm. De ble vel sikkert lei av å drive å kutte opp for alle som bestilte... Men men, shit happens.. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg mener faktisk å huske at de gjorde det ja! Jo du har nok rett. Sikkert kjedelig å sende 10cm til alle og enhver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå