Wannabexx Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hei. Jeg lurer på hvilken produsent folk foretrekker når det gjelder kjøp av bærbar pc? Edit: Da tenker jeg på pris, service, minst problemer og minst mulig drit fra før på den som egen mediaspiller og annet tull noen er så glad i å legge inn.. Endret 25. januar 2011 av Wannabexx Lenke til kommentar
thomit Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Den produsenten som til enhver tid leverer det beste produktet - enten i forholdet mellom pris, kvalitet og ytelse, eller rett og slett absolutt ytelse, hvis man er ute etter det. Å ha et "favorittmerke" helt ukritisk, er egentlig bare dumt. Endret 25. januar 2011 av thomit Lenke til kommentar
Wannabexx Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Den produsenten som til enhver tid leverer det beste produktet - enten i forholdet mellom pris og ytelse, eller rett og slett absolutt ytelse, hvis man er ute etter det. Å ha et "favorittmerke" helt ukritisk, er egentlig bare dumt. jeg skjønner hva du sier.. Men jeg har dårlig erfaring med en feilreparasjon en av produsentene aldri tok ansvar for. blir ikke akkurat motivert for en ny pc av de Lenke til kommentar
janingar Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har ofte brukt Dell. De har som regel levert PC'en uten masse faenskap og har fulgt med ren Windows CD og drivere. Ikke noe integrert systemgjennopprettingstull som tar med all ubrukelig "skrotvare" Når det er er sagt er det forholdsvis lenge siden sist jeg kjøpte ny, så er mulig de ikke er like bra nå lenger. Så vidt jeg vet har vel de fleste sluttet å sende med installasjons / gjennopprettings-CD. HP styrer jeg unna. Sist jeg var borti det så ville den ha meg til å brenne ut gjennopprettingsCD'er. Ikke mindre enn 10 stk. sjukt. Spesielt når de kunne nøyd seg med å legge ved en Windows CD + driver CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå