ano521 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Skal straks gå til innkjøp av strømforsyning til pedaler (alle pedalene er 9 V, Dunlope Crybaby og bosspedaler) Er det noen som kan anbefalle noe god kvalitet til en akseptabel pris? Jeg har hørt mye bra om T-rex fueltank. Kan jeg trygt kjøpe enten T-rex fuel tank classic (blå) eller t-rex fuel tank junior (rød) til mine pedaler? Apropos: er det slik at alle strømforsyninger som har 9 v DC trygt kan brukes til alle 9 v pedaler eller er det andre ting man må sjekke ut også (mA, PSA, osv)? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Du må sjekke at polariteten er riktig, denne kan man feks vende på slike strømadaptere som man kan justere på og sette ulike plugger på. At symbolet på bildet under er likt på adapter og utstyr: Endret 25. januar 2011 av Ekko Lenke til kommentar
GAu Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 I tillegg må du sjekke at strømforsyninga er i stand til å levere den strømmen (ved korrekt spenning) som utstyret trekker Anbefalinger: Som nevnt i en annen forum-tråd: Mascot har mye fint innen strømforsyning. Link: http://www.mascot.no/?CatID=1186 beste hilsen, GAu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå