TheRocky Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hey Jeg har ganske vondt i hodet, jeg har aldri hatt hodepine, dette er min første gang jeg har vondt i hodet. Jeg har ikke klart å gå på skolen heller fra mandag til idag. Når jeg beveger hode så får jeg vondt i hodet, når jeg blunker får jeg også vondt i hodet. Jeg har også vondt i halsen og har fått herpes av det tror jeg. Jeg hoster også mye. Men det er hoden som er verst av alle. Jeg har mista matlysten og er kvalm nesten helle tiden. Er det noen som vet hva det feiler meg? Jeg får vondt i hode når jeg reiser meg fra senga, snur hode og det gjør litt vondt når jeg lokker øyene. Noen som veit hva som feiler meg? når jeg rister på hodet eller gjør en kjapp bevegelse med hodet, så får jeg en intens smerte som varer i ca 2sekunder inne i hodet. Litt vanskelig å si hvor i hodet smerten er men det er sykt vondt, og vis jeg f. eks skulle riste på hodet i et par minutter så føles det ut som hodet skal eksplodere. Innsendt av en gutt på 15 år Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 tatt mye av de, men de hjelper ikke. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 IBUX da? Sov? Glem at du har vondt, se på TV? Evt drikk masse sprit, og slå deg i huet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har hatt vondt i hodet i hele dag. Drakk cola så gikk det over. Godt mulig det bare er meg og mitt merkelige brusforhold det funker på, da. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hvis du har så vont i hodet, i tilegg til flere syptomer. Se og få deg til legen! Hvis det ikke bare er influensa da. Endret 25. januar 2011 av Lakshore Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 tatt mye av de, men de hjelper ikke. Hva er "mye"? Anbefalt dose Paracet for voksne og barn over 40 kg (12 år) er 1-2 tabletter à 500 mg eller ½-1 tablett à 1 g 3 ganger i døgnet. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 har tatt 4 av dem tilsammen idag og de gjør ikke en shit Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Rart det der med hodepine. Som regel skyldes det 3 ting. Stress, for lite veske (VANN) eller for lite mat. Man kan også få hodepine av for mye tv titting og data spilling osv. Jeg har skjelden hodepine, men tar aldri paracet for det.IBUX og PARACET er gift, det er FAKTA. Det eneste som hjelper er å få hvile og søvn. Drikk mye vann og spis noe lett sunn mat med næring. Cola hjelper faktisk mot hodepine er sant det. Cola er egentlig veldig fin drikke hvis man er litt uggen og kvalm. Akkurat som den smører systemet Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Cola er egentlig alltid veldig fin drikke. Trenger verken å være uggen eller kvalm. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hey Jeg har ganske vondt i hodet, jeg har aldri hatt hodepine, dette er min første gang jeg har vondt i hodet. Jeg har ikke klart å gå på skolen heller fra mandag til idag. Når jeg beveger hode så får jeg vondt i hodet, når jeg blunker får jeg også vondt i hodet. Jeg har også vondt i halsen og har fått herpes av det tror jeg. Jeg hoster også mye. Men det er hoden som er verst av alle. Jeg har mista matlysten og er kvalm nesten helle tiden. Er det noen som vet hva det feiler meg? Jeg får vondt i hode når jeg reiser meg fra senga, snur hode og det gjør litt vondt når jeg lokker øyene. Noen som veit hva som feiler meg? når jeg rister på hodet eller gjør en kjapp bevegelse med hodet, så får jeg en intens smerte som varer i ca 2sekunder inne i hodet. Litt vanskelig å si hvor i hodet smerten er men det er sykt vondt, og vis jeg f. eks skulle riste på hodet i et par minutter så føles det ut som hodet skal eksplodere. Innsendt av en gutt på 15 år Kan høres ut som migrene. Merket du noe med synet før du plutselig fikk hodepine (vanlig at man ser uklart, og at enkelte områder i synsfeltet har svarte flekker)? Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Nei, jeg merket ikke noe med synet, men jeg har svakt syn om det har noe å si? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har skjelden hodepine, men tar aldri paracet for det.IBUX og PARACET er gift, det er FAKTA. Cola hjelper faktisk mot hodepine er sant det. Cola er egentlig veldig fin drikke hvis man er litt uggen og kvalm. Akkurat som den smører systemet Du sier Paracet er gift, og så anbefaler du Cola istedenfor?!? "Sjokolade er usunt, jeg spiser heller en bæsj!" Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nei, jeg merket ikke noe med synet, men jeg har svakt syn om det har noe å si? Problemer med synet er og en viktig faktor for hodepine ja. Jeg har gått med hodeverk "konstant" på tredje uken nå, en tur til optiker bekreftet at jeg har blitt langsynt og dermed må ha briller. Nå jobber øynene hardt (ubevist) for å holde fokuset på teksten, noe som igjen medfører hodepine etterhvert. Anbefales ikke Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nei, jeg merket ikke noe med synet, men jeg har svakt syn om det har noe å si? Jeg kom meg til 6the klasse meg svak syn og sitte bakerst i klasserommet, så du kan egnetlig ikke bekrefte at du har svakt syn selv. Bestill en synsundersøkelse, du kan få unna mye rart der. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 har tatt syns sjekk og jeg bruker briller. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Mulig jeg telte feil, men jeg trur det var skrevet, Hodet, 13 ganger i en tekst, ikke dårlig! Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Hva har det med saken å gjøre ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå