Juleniss1 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 1 - Leslie Nielsen 3 - 1956 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 La meg minne om at det er lov (og oppfordres til) å svare på spørsmål som allerede er besvarte. Oppgave 4 krever ikke mer enn at man skriver inn tre bokstaver. Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 2: Lost in space (1998) 4: acb Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Ding dong der er vi i mål! 1. Leslie Nielsen (Julenissen 1p) 2. Lost in Space(blixbox 2p) 3. 1956(Julenissen 3p) 4. b. Apollo 13 (til månen og tilbake) c. Sunshine (til solen) a. 2001: A Space Odyssey (til Jupiter) (The Barnacle 4p) 5. Fantastic Four (Olum 5p) The Leaderboard Julenissen: 9 Cypheron: 6 Olum: 5 The Barnacle: 4 KennethJS: 3 Blixbox: 2 Art Vandelay: 1 Endret 26. januar 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 La meg minne om at det er lov (og oppfordres til) å svare på spørsmål som allerede er besvarte. Oppgave 4 krever ikke mer enn at man skriver inn tre bokstaver. Inn tre bokstaver. Hahaha, jeg bare tuller. Digger deg, Dorian. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Solid innsats fra alle som deltok! Godt å se at det tok litt tid før alle ble tatt, så får flere sjanse til å delta. Vi satser på neste quiz kl 20:30 i dag. De første to rundene handlet veldig mye om ting jeg er god på, jeg skal prøve å satse på litt andre ting nå fremover. Kan ikke kun spørre om favorittfilmene mine, tross alt. Så er spørsmålet: Var det for vanskelig? Var det ikke vanskelig nok? Begge to? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Var vanskelig ettersom du ikke kunne google deg til svaret , men var en utfordring og det likte jeg Lenke til kommentar
feggy Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Stilig. *Melde seg på fra nå av * Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Så er spørsmålet: Var det for vanskelig? Var det ikke vanskelig nok? Begge to? Midt på treet for min del - ikke for lett, ikke for vanskelig, er kjekt med en utfordring Håper likevel det kommer noe litt letter ikveld som jeg kan litt om, Kubrick rommet/space må være ett av mine svakeste punkter ang. film Endret 26. januar 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Var vanskelig ettersom du ikke kunne google deg til svaret , men var en utfordring og det likte jeg Det er nok sant, man skal helst ha sett Lost in Space for å skjønne "Joey og CGI-ape", men har man sett den så er det vel ganske lett å forstå. Googlet du distansespørsmålet eller tippet du? Jeg likte egentlig det spørsmålet best, da man først må google seg frem til de tre mannskapene, for deretter å tenke seg til hvem som reiste lengst. Men selvfølgelig, tipping er jo lov. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er fin variasjon i vanskelighetsgraden av spørsmålene. Fint at du også bruker spørsmål det ikke går an å google seg fram til. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er nok sant, man skal helst ha sett Lost in Space for å skjønne "Joey og CGI-ape", men har man sett den så er det vel ganske lett å forstå. Googlet du distansespørsmålet eller tippet du? Jeg likte egentlig det spørsmålet best, da man først må google seg frem til de tre mannskapene, for deretter å tenke seg til hvem som reiste lengst. Men selvfølgelig, tipping er jo lov. Hehe, ren tipping denne gangen. Har sett overraskende lite av de filmene Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Sunshine, Apollo 13 og 2001 er alle verdt å se. Men så liker jeg Ghosts of Mars, Mission to Mars og The Core, så det meste av sci-fi går ned her i huset. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Runde 3 - Tema: Filmer basert på bøker 1. This guy. Rita Heyworth. Stephen King. Hvilken film? - 1p 2. Rebus! Hva heter filmen? - 2p 3. Gordon Lachance har fortalt noen gode historier, men dette er den eneste historien hans som er Oscar-nominert. - 3p 4. "tt0449629" + "tt0454435" + "fornavnet til mannen som regisserte den nyeste filmatiseringen av Three-Ten to Yuma" = en forfatterinne. Hva heter hun og hva heter boken hun skrev som ble filmatisert i 2006? - 4p 5. Hva het mannen som fulgte rådet til legen sin og avstod fra å se filmen, med George Clooney i hovedrollen, basert på boken hans? - 5p Fasit kommer om 90 minutter eller når alle er tatt. 1 Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 1: The Shawshank Redemption Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 4 P.D. James - children of men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå