Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Did we get punkt'd? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Bor borte, men var hjemme senest i helgen og da hadde jeg fortsatt ikke fått noe. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Luker stort troll av dette. Herpderp Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 U mad, bros? (pakker snudd opp ned for å sensurere navn) Både dette og hele forumet gikk i glemmeboken litt (kan skje den beste studenten, vettu), men jeg er tilbake og alt er på plass. Pakker sendt, bilder tatt, frieribrev skrevet - it ain't no thing. Jeg har aldri forstått hvordan noe kan ha 6-8 ukers leveringstid, men nå forstår jeg det - bedrifter er like inkompetente som jeg er. Fantastisk. Må nesten få snakket litt med _crs_ nå, jeg har noen gode idéer til neste quiz. Er uansett sykemeldt nå, så det er ikke så veldig mye annet å finne på enn å lage quiz. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå