Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Gratla til Jonas2k, og hjertelig takk til Dorian Gray! Går det an å få se fasiten? Må bli senere ikveld, jeg er på mobilen nå. Men klart man skal få en fasit etterhvert. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 TIDENES underholdning Dorian. Fantastisk artig opplegg du har kjørt! Gratulerer til Jonas2K og selvsagt. Herlig avslutning på kvelden, tenker jeg! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Wohooo! Var egentlig forberedt på tredjeplassen, men førsteplassen er jo absolutt ikke å forakte. Hvilke filmer kan jeg velge mellom? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Artikkel levert inn tre minutter før fristen, og gratulerer til Jonas2k Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gratulerer til Jonas med førsteplassen og Danielzu og Lord Britishface med 3 & 2 plass Flott initiativ av Dorian, spennende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Flott flott. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Blir det noen bonuspremie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ingen premie? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Da snakker vi premieutdeling. For de som allerede har glemt, vinnerne av quizen var: Førsteplass: Jonas2k - 23p Andreplass: Lord BritishFace - 19p Tredjeplass: Danielzu - 18p Hvor er Olum, spør du kanskje? Det spurte vi også om da vi skulle sette i gang finalen, derfor ble det fjerdeplass på ham. Premiene er som følger: Førsteplass: 3 valgfrie DVDer, et signert bilde av meg og et håndskrevet brev hvor jeg gratulerer deg med seieren Andreplass: 2 valgfrie DVDer Tredjeplass: 1 valgfri DVD Filmene de heldige får velge mellom er: City of God Army of Darkness Vinduet mot bakgården (Rear Window) Punch Drunk Love De Syv Samuraier (Seven Samurai) Unforgiven (Jeg har klart å miste denne, utrolig nok, så jeg måtte erstatte den med noen andre alternativ) Breathless (A Bout de Souffle) Versus (2000) The Village The Bridge (i et ganske ålreit pappcover) The Boondock Saints (i et middels fancy cover) Requiem for a Dream Ørneredet (Where Eagles Dare) Hjortejegeren (The Deer Hunter) Jacob's Ladder Situasjonen blir da som følger: Jonas2k velger ut tre filmer han har lyst på, så velger Lord Britishface 2 filmer, så velger Danielzu én film. Deretter skal Olum få velge en film, siden han har vært så flink å minne meg på quizen, og av de resterende 7 så tar jeg en loddtrekning for å bli kvitt en film eller to til. De resterende går i dass. Bilde av filmene: Endret 10. februar 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hurra, har mer eller mindre alle filmene du kommer med her. Jaja, da blir det julegave på brosjan i år å. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 Fasit: 1.Hvilke av disse filmer har jeg, Dorian Gray, sett, og hvilke har jeg ikke sett? 1p for riktig svar, -1p for galt svar, ingen trekk for ikke avgitt svar. x=sett The Wages of Fear (1953) xDogma (1999) Sunrise: A Song of Two Humans (1927) xKing Kong (1933) King Kong (2005) True Grit (1969) xTrue Grit (2010) xApollo 13 (1995) Solaris (2002) xThe Fall (2006) 2. Ranger disse filmene etter hvor godt jeg likte dem - riktig rekkefølge gir 4p, feil rekkefølge gir 0p Karakter fra 1-5: 4 - Rosemary's Baby 5 - Smultronstället 2 - Avatar 3 - Madagascar 2 3. Name that character actor! 3p per riktig svar Merk: dette er et album, bla ned for å se alle fem bilder. http://imgur.com/a/geD6A Christopher McDonald Brion James James Hong Clint Howard Michael Ansara 4. Star Wars 3p per svar 6 - a. Hvor mange fingre har General Grievous på hver hånd? (en tommel er en finger) TK-421 - b. I A New Hope så var det en stormtrooper som ikke sto ved posten din - hva het han? 900 BSD - c. I hvilket år ble Yoda født (sånn ca)? Empire/Revenge er de(n) beste, Phantom Menace er den verste - d. Hvilken SW-film er den beste, og hvilken film er den verste, ifølge IMDb? (av de seks offisielle) 5. Miks og tips 5p per riktig svar Høreapparat - a. Frank Pryce jobbet i Riddle-huset. Skuespilleren bruker briller. Hvorfor? De er hverandres oppfølgere - b. Armour of God II er en film. Operation Condor II også. Har de noe til felles? Gayniggers from Outer Space (ingen tok denne, btw) - c. Hvilken film? - http://imgur.com/eUe9C The Passion of the Christ - d. Jeg varer i 127 minutter, fikk en Metascore på 47, en IMDb-score på 7,1, regissøren min er kjendis og folk leide busser for å se meg på kino. Hvilken film er jeg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Da får Lord Britface velge blant de resterende: Da får Danielzu velge: City of God Punch Drunk Love Versus (2000) The Village The Bridge (i et ganske ålreit pappcover) The Boondock Saints (i et middels fancy cover) Requiem for a Dream Ørneredet (Where Eagles Dare) Hjortejegeren (The Deer Hunter) Endret 10. februar 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvilke filmer er igjen for meg å velge? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 City of God Punch Drunk Love Versus (2000) The Village The Bridge (i et ganske ålreit pappcover) The Boondock Saints (i et middels fancy cover) Ørneredet (Where Eagles Dare) Hjortejegeren (The Deer Hunter) Bare å velge, Mr. Olum. Etter det blir det to wildcards, som jeg velger ut nå. The Barnacle: 22 HEAL: 16 Cypheron: 14 Art Vandelay: 11 kammizez: 9 Cinque: 9 Hille: 8 Era Vulgaris: 7 Snittleif: 6 henrik_s: 6 Mr Badsmile: 5 Latias: 5 inxs: 4 Friksjon: 3 KennethJS: 3 Lakesis: 2 Blixbox: 2 Crinderman: 1 Random number generator results: 11 1 Det blir Mr. Badsmile og Mr. Stinson. Please collect your prizes at the front gate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Regner med at filmen jeg valgte fjernes fra kidza? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Filmen du valgte er blitt fjernet fra listen. Eller mener du noe annet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Har alle fått ''premien'' sin? For det hakke jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Fikk ikke sendt avgårde før jeg dro til USA. Shitty, jeg vet. Oh well. Tilbake om en liten uke. GLAD I DERE 1 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kanskje vi skulle slå oss sammen, Dorian? Du står for quiz, jeg står for premiene. Så blir de ihvertfall sendt. Faktisk er det egentlig en tanke, har fremdeles noen premier jeg kan dele ut... men det er mer arbeid enn man skulle tro, å lage quiz. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Det er ikke dumt i det hele tatt. Jeg kunne tenkt meg å lage quizzen på forhånd, da jeg oppdaget gjennom quizen her at jeg aldri er hjemme til samme tidspunkt to dager på rad. Vi snakker om det etter jeg har kommet hjem. Og sendt premiene. lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå