Latias Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fuck, trodde fristen var 22, 15. Jaja. Det går an å endre PM-ene man har sendt. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Waaah vet ikke hva dette er en gang, så bare FINALE!!! Goo!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Neh, har sendt in, and I'm sticking to it. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Waaah vet ikke hva dette er en gang, så bare FINALE!!! Goo!! De har 1 minutt igjen på å svare på en ganske stor quiz. Vinneren får litt diverse ting. Yess. KLOKKEN ER NÅ 22:20, du har ett minutt på å levere. Blir klokken 22:21 så er det over og ut. Endret 8. februar 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fytti grisen. Dette gikk nok ikke veien, men flott, FLOTT finalerunde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja, jeg spermer i din retning, Dorian. Top notch! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Alle leverte i tide. Gi meg noen minutter til å rette. Diskuter gjerne spørsmålene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Good game, Lord. Håper en av oss vinner.(siden det kun er vi som har fortjent å vinne, tross alt.) Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Var nok av ting jeg ikke visste svaret på værtfall. Men spentsig quiz, Dorian Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Det må jeg si meg hjertens enig i, Danielzu. Det ble knapt med tid til slutt. Jeg tror jeg funderte for lenge over hvilke filmer Dorian likte best. Endret 8. februar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja,den var vrien. Mener å huske at Avatar, nei den var han ikke beigestret over du. Den tror jeg ikke mange får poeng på du. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Var da veldig til spm, forventer du at folk skal digge deg så mye at de studerer deg opp og ned saxy? Synes også det var litt voldsomt å ha star wars som en helt kategori.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Enig, Star Wars var vell geeky av deg, Dorian. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Var da veldig til spm, forventer du at folk skal digge deg så mye at de studerer deg opp og ned saxy? Synes også det var litt voldsomt å ha star wars som en helt kategori.. Så viktig som SW er, så burde hele finalen dreid seg utelukkende om det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja,den var vrien. Mener å huske at Avatar, nei den var han ikke beigestret over du. Den tror jeg ikke mange får poeng på du. Jeg went for broke med Madagascar 2 på første og Avatar på siste! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Hvilke filmer jeg har sett kan man se på icheckmovies-profilen min, hvilken film jeg likte best kan man se på twitter-anmeldelsene mine. De var mest for Olum, som liker å google så godt, men klart quizen skal handle om meg. Alt skal handle om meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Liker verken twitter eller icheckmovies.Så feelingen er ikke så spesielt bra akkurat nå. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Tredjeplass: Danielzu - 18p Andreplass: Lord BritishFace - 19p Førsteplass: Jonas2k - 23p Gratulerer så mye til mannen som var på rett sted til rett tid og dermed vant hele greien! Jeg har ikke rettet Olum sin oppgave enda, hvis han klarer å slå 23p så stikker han av med en bonuspremie. Takk for alle som var med! Vi gjentar garantert denne suksessen. Godt jobbet, alle sammen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gratulerer til alle tre, spesielt Jonas! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Gratla til Jonas2k, og hjertelig takk til Dorian Gray! Går det an å få se fasiten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå