Gå til innhold

Dorian Gray's quiz-tråd! FINALE PÅGÅR NÅ! SPENNING! FART! EVENTYR!

Dorian Gray

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du er en kjernekar, Dorian.

Men du kan finne ut hvem som tar over for Olum nå,slik at vi slipper å vente lengre enn et kvarter.

Er sulten. :(

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ser ikke ut som hun har lyst til å være med. Sendte henne PM og alt. :\

Times up, Olum.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Barnacle har større boobies, just saying.

:love: Takk for PM'en men;

Jeg melder meg ikke til å være med i finalen, beklager for de av dere som ville begynne med quizen, men jeg har en artikkel som skal være inne kl 23, og jeg bør vel egentlig begynne på den nå.

Men lykke til alle sammen. Dere fortjener å være i finalen i stor kontrast til meg.

Endret av The Barnacle
Lenke til kommentar

Velkommen til finalen, deltagere og tilskuere. Formatet denne gangen blir ganske enkelt - man får 15 minutter på seg fra oppgaven legges ut til å sende meg en PM med svarene dine. Jeg håper selvfølgelig at de som er tilskuere ikke gir hint eller avgir svar i tråden før de 15 minuttene er gått, slik at alt er fair and square.

FINALE 2011 OMG

Deltagere: Danielzu, Lord BritishFace, Jonas2k

Regler: Alle hjelpemidler er lov. Oppgaven må leveres 15 minutter etter dette innlegget postes. Ikke 16 minutter. Jeg mener det. Ikke dum deg ut her.

1.Hvilke av disse filmer har jeg, Dorian Gray, sett, og hvilke har jeg ikke sett?

1p for riktig svar, -1p for galt svar, ingen trekk for ikke avgitt svar.

The Wages of Fear (1953)

Dogma (1999)

Sunrise: A Song of Two Humans (1927)

King Kong (1933)

King Kong (2005)

True Grit (1969)

True Grit (2010)

Apollo 13 (1995)

Solaris (2002)

The Fall (2006)

2. Ranger disse filmene etter hvor godt jeg likte dem -

riktig rekkefølge gir 4p, feil rekkefølge gir 0p

Rosemary's Baby

Smultronstället

Madagascar 2

3. Name that character actor!

3p per riktig svar

Merk: dette er et album, bla ned for å se alle fem bilder.

http://imgur.com/a/geD6A

4. Star Wars

3p per svar

a. Hvor mange fingre har General Grievous på hver hånd? (en tommel er en finger)

b. I A New Hope så var det en stormtrooper som ikke sto ved posten din - hva het han?

c. I hvilket år ble Yoda født (sånn ca)?

d. Hvilken SW-film er den beste, og hvilken film er den verste, ifølge IMDb? (av de seks offisielle)

5. Miks og tips

5p per riktig svar

a. Frank Pryce jobbet i Riddle-huset. Skuespilleren bruker briller. Hvorfor?

b. Armour of God II er en film. Operation Condor II også. Har de noe til felles?

c. Hvilken film? - http://imgur.com/eUe9C

d. Jeg varer i 127 minutter, fikk en Metascore på 47, en IMDb-score på 7,1, regissøren min er kjendis og folk leide busser for å se meg på kino. Hvilken film er jeg?

HUSK: Leverer du ett minutt for sent så ryker hele poengsummen sin, så ikke dum deg ut - gjør svarene klar i PM og send i det øyeblikket klokken det er dags å levere. Jeg går etter www.klokka.no, det burde du også gjøre.

Til alle som ikke er med i finalen:

Dere må gjerne sende meg PM med svar innen 22:20. Klarer noen av dere å slå finalistene så vanker det en liten bonuspremie.

Er jeg for sein? :/

Dessverre, men du kan delta i quizen likevel og satse på bonuspremien ved å slå finalistene. Kjedelig at det ble sånn, men jeg har ikke så mye tid i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...