Lord Britishface Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lite kult av Olum å gå offline nå. Bør være livstruende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Da venter vi på Olum, som "Sist aktiv: 44 minutter siden". Vi gir ham et kvarter på å rapportere inn, gjør vi ikke? Hvis ikke så får han fjerdeplassen og vi henter inn enten Julenissen eller Barnacle til å overta plassen hans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Du er en kjernekar, Dorian. Men du kan finne ut hvem som tar over for Olum nå,slik at vi slipper å vente lengre enn et kvarter. Er sulten. Endret 8. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Julenissen er offline, Barnacle var på for 22 minutter siden. Hvis en av de melder seg så er vi i mål, med mindre Olum ombestemmer seg og velger å masturbere etter quizen i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Barnacle har større boobies, just saying. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Boobies er ikke avgjørende, det som er avgjørende er å melde seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Ser ikke ut som hun har lyst til å være med. Sendte henne PM og alt. :\ Times up, Olum. Endret 8. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Barnacle har større boobies, just saying. Takk for PM'en men; Jeg melder meg ikke til å være med i finalen, beklager for de av dere som ville begynne med quizen, men jeg har en artikkel som skal være inne kl 23, og jeg bør vel egentlig begynne på den nå. Men lykke til alle sammen. Dere fortjener å være i finalen i stor kontrast til meg. Endret 8. februar 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Jonas2k: Du er med i finalen. Siter dette innlegget med "Ja, jeg er med", så begynnre vi quizen 5 minutter etter du poster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Flott dlott. Endret 8. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jonas2k: Du er med i finalen. Siter dette innlegget med "Ja, jeg er med", så begynnre vi quizen 5 minutter etter du poster. Ja, jeg er med Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 22:05 (ifølge www.klokka.no) legges oppgaven ut. 22:20 skal du har levert til innboksen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 ''You can just put things in my slot'' Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Velkommen til finalen, deltagere og tilskuere. Formatet denne gangen blir ganske enkelt - man får 15 minutter på seg fra oppgaven legges ut til å sende meg en PM med svarene dine. Jeg håper selvfølgelig at de som er tilskuere ikke gir hint eller avgir svar i tråden før de 15 minuttene er gått, slik at alt er fair and square. FINALE 2011 OMG Deltagere: Danielzu, Lord BritishFace, Jonas2k Regler: Alle hjelpemidler er lov. Oppgaven må leveres 15 minutter etter dette innlegget postes. Ikke 16 minutter. Jeg mener det. Ikke dum deg ut her. 1.Hvilke av disse filmer har jeg, Dorian Gray, sett, og hvilke har jeg ikke sett? 1p for riktig svar, -1p for galt svar, ingen trekk for ikke avgitt svar. The Wages of Fear (1953) Dogma (1999) Sunrise: A Song of Two Humans (1927) King Kong (1933) King Kong (2005) True Grit (1969) True Grit (2010) Apollo 13 (1995) Solaris (2002) The Fall (2006) 2. Ranger disse filmene etter hvor godt jeg likte dem - riktig rekkefølge gir 4p, feil rekkefølge gir 0p Rosemary's Baby Smultronstället Avatar Madagascar 2 3. Name that character actor! 3p per riktig svar Merk: dette er et album, bla ned for å se alle fem bilder. http://imgur.com/a/geD6A 4. Star Wars 3p per svar a. Hvor mange fingre har General Grievous på hver hånd? (en tommel er en finger) b. I A New Hope så var det en stormtrooper som ikke sto ved posten din - hva het han? c. I hvilket år ble Yoda født (sånn ca)? d. Hvilken SW-film er den beste, og hvilken film er den verste, ifølge IMDb? (av de seks offisielle) 5. Miks og tips 5p per riktig svar a. Frank Pryce jobbet i Riddle-huset. Skuespilleren bruker briller. Hvorfor? b. Armour of God II er en film. Operation Condor II også. Har de noe til felles? c. Hvilken film? - http://imgur.com/eUe9C d. Jeg varer i 127 minutter, fikk en Metascore på 47, en IMDb-score på 7,1, regissøren min er kjendis og folk leide busser for å se meg på kino. Hvilken film er jeg? HUSK: Leverer du ett minutt for sent så ryker hele poengsummen sin, så ikke dum deg ut - gjør svarene klar i PM og send i det øyeblikket klokken det er dags å levere. Jeg går etter www.klokka.no, det burde du også gjøre. Til alle som ikke er med i finalen: Dere må gjerne sende meg PM med svar innen 22:20. Klarer noen av dere å slå finalistene så vanker det en liten bonuspremie. Er jeg for sein? :/ Dessverre, men du kan delta i quizen likevel og satse på bonuspremien ved å slå finalistene. Kjedelig at det ble sånn, men jeg har ikke så mye tid i dag. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Dette er topp underholdning. *hente popkorn og benke seg foran skjermen* 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Nå er det på tide å sende inn, folkens! edit: det kan ha virket misvisende, fristen er 20 over, som vi ble enig om. Endret 8. februar 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg holder med Danielzu! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Fuck, trodde fristen var 22, 15. Jaja. E: Pluss for den, Hille. Endret 8. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Fuck, trodde fristen var 22, 15. Jaja. Du har 4 minutter til å svare på ytterlige spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå