Lord Britishface Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det passer meg ypperlig. Nå må du bare gi fasiten til Julenissen så du er sikker på å få en tredje innen den tid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Nå må du bare gi fasiten til Julenissen så du er sikker på å få en tredje innen den tid. Olum har da vært i finalen ganske lenge nå? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Skyt meg nå. Selvfølgelig har han det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvor anderledes blir finalen? Is there jello involved? Hands down,flott konkuranse ja. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Artig, jeg så Gladiatoren igår kveld / natt. Lykke til i finalen, finalister. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Artig, jeg så Gladiatoren igår kveld / natt. Lykke til i finalen, finalister. Skuffende, du skulle sove nå sa du. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Hvor anderledes blir finalen? Is there jello involved? Hands down,flott konkuranse ja. Blir nok ingen jello. Mulig det blir nudity. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Front or back? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg prøvde, men det gikk ikke. Så nå sitter jeg her og skal se Killer Inside Me, har fått sansen for Casey Affleck. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gratulerer til finalistene Lykke til Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Gratulasjoner går også ut til de som ikke nådde finalen, det er dog fortsatt muligheter for å vinne en trøstepremie. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Danielzu : ledig fra 21:00/21:30? Need confirmation. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Hit it, Endo! Endret 8. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ps: hvordan vil denne finalen foregå? Førstemann til mølla-prinsippet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Info kommer, kjære. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Velkommen til finalen, deltagere og tilskuere. Formatet denne gangen blir ganske enkelt - man får 15 minutter på seg fra oppgaven legges ut til å sende meg en PM med svarene dine. Jeg håper selvfølgelig at de som er tilskuere ikke gir hint eller avgir svar i tråden før de 15 minuttene er gått, slik at alt er fair and square. Jeg må ha bekreftelse fra alle finalister om at de er klare før jeg gir signal om at det er 10 minutter til oppgaven legges ut. Det blir litt googling, litt kritisk tenking, litt skarpe øyne og litt god hukommelse som må til for å ta seieren, så vær klar for å bruke hele hjernen. Jeg avventer klarsignal fra deltagerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Men jeg er også veldig klar for middag, så go go go go go. Endret 8. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå