Latias Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Står vell i emnetittelen vell? "Dette innlegget har blitt redigert av Dorian Gray: i går, 17:56" Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Står vell i emnetittelen vell? "Dette innlegget har blitt redigert av Dorian Gray: i går, 17:56" Da stemmer nok ikke den nei, godt observert Latias Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Emnetittel er kronisk misvisende. Neste kommer ikveld. Blir spennende å se når. Tipper i 22-tiden. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Edit: Kommer straks sier Dorian. Endret 2. februar 2011 av Olum Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 22 tiden Be patient. 2 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er bare så jævla keen på å se ferdig Patton, men nå må jeg sitte her og spamme F5 istedet. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 BRB må bare kjøpe litt mat på bensinstasjonen. Bare se film du, Olum. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 BRB må bare kjøpe litt mat på bensinstasjonen. Bare se film du, Olum. Damn you, da sier jeg god natt Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Løp Dorian, løp. Jeg ser fotballkamp, take your time. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 En svært misvisende quiz. 1. Under andre verdenskrig reiser Tom Hanks fra by til by sammen med banden sin. 2. Bruce Willis spiller en lege som må forholde seg til døden på en uventet måte. Filmen heter? 3. Daniel Day-Lewis spiller en mann som levde før i tiden i USA. Filmen er basert på en bok og det er en svært kjent regissør som står bak. Name it. 4. Hugo Weaving spiller i denne triologien som handler om en eventyrverden. Hva het triologien? 5. En absurd komedie med Michael Palin i en rolle der Terry Gilliam regisserer. Hvilken film? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 3. There Will Be Blood 5. Do Not Adjust Your Set Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 BRB må bare kjøpe litt mat på bensinstasjonen. Bare se film du, Olum. Damn you, da sier jeg god natt I LIED! Var bare for å psyke ut noobs. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 1. Saving Private Ryan. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 BRB må bare kjøpe litt mat på bensinstasjonen. Bare se film du, Olum. Damn you, da sier jeg god natt I LIED! Var bare for å psyke ut noobs. Du holdt på å psyke meg ut. Jeg satte på filmen, men etter 5 minutter ville jeg bare dobbeltsjekke at du ikke prøvde å lure meg ut av tråden, noe du gjorde. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har på følelsen av at mine svar er feil siden jeg sitter her i nærmest vill jubel og litt spontan googling, så jeg slengte inn noen svar. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Olum: Jeg psyket deg ikke ut nok, du er den eneste som har svart riktig så langt. 1, 2, 3 og 5 poeng fortsatt available, folkens. Endret 2. februar 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå