Latias Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Neste kl 20:30, og jeg har satt alarm og laget quizzen på forhånd, så denne glemmer jeg ikke. =D Yeah, right. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 1. The Dark Knight er den første filmen siden Batman Returns som ikke inkluderer en scene her -et sted som var viktig for Batman Begins. 2. Løvenes Konge ryktes å være en ripoff av noe annet. Hva da? 3. Etter å ha vist frem karakteren sin til studiosjefene fikk han følgende spørsmål: "Is he drunk? Are you drunk? Is he gay? Are you gay?" -hvilken film? 4. 158 versjoner ble skrevet før de kom frem til et endelig manus -hvilken film? 5. Hva har alle disse filmene til felles? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 2. Kimba the White Lion Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg tror jeg misforsto første spørsmålet Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 3. Pirates of the Caribbean Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 4. Lord of the rings 5. Samtlige er triologier Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Nærmer seg rekord nå, Dorian? Endret 1. februar 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 1. Bathulen/ batcave ? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nærmer seg rekord nå, Dorian? Rekord i hva da? Kommer neste quiz i kveld eller i morgen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kommer neste quiz i kveld eller i morgen? Det har jo vært to allerede i kveld da, tviler på at det kommer noen flere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Skriver fra mobil: kimba Arkham asylum Pirates simpsons movie hans zimmer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Skriver fra mobil: kimba Arkham asylum Pirates simpsons movie hans zimmer Kimba var da nr. 2! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 skriver fra mobil, tilgi småfeil ll Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nærmer seg rekord nå, Dorian? Rekord i hva da? Kommer neste quiz i kveld eller i morgen? Tok lang tid før vi svarte på alle + ser nå at det var mange som var feil. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ååh... blir nesten irritert på meg selv nå over at jeg ikke tok hans zimmer når jeg så hva andre hadde svart på andre spørsmål. Er jo en av mine favorittkomponister... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Som du maser. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er jo en grunn til det. Jeg har planer om å bruke resten av dagen på å se på film, ikke lurke forumet. Da er det greit å vite når jeg må komme inn hit. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Står vell i emnetittelen vell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå