MoozeBlaster Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 jeg leter etter et relativt billig kamera som kan filme korte sekvenser i jevn slow motion.. Skal brukes til actionscener i et filmprosjekt.. Hva er det billigste man finner da? På forhånd takk for gode tips og svar Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hvilken prisklasse? Jeg har selv et Fujifilm HS10, og det er dødsrått å se nøkler som kræsjer i veggen etc i sakte kino. Men du må belage deg på lavere oppløsning og mindre farger når du filmer i high-speed modus. Men det er selvsagt mulig at det finnes billigere kameraer, kanskje rene filmkameraer som også kan ta opp i slow motion - men det har jeg ikke kjennskap til. Lenke til kommentar
Imaul Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Så lenge kameraet kan filme i 60 fps så har du sikret deg en jevn slow motion. Det er helt opp til deg hvor mye du vil bruke på kameraet, men til mer penger du legger inn i det til bedre blir kvaliteten. Du kan google etter kameraer som filmer i 60 fps, men jeg kan anbefale dette hær: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26724999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå