Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 om maya folket skulle ha rett om at verden går under i 2012, hva bør man tro på? hva trodde maya folket på? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 WOW, noe så tåpelig å spør om. 1: INGENTING tyder på at mayafolket hadde rett, 2: det går ikke ann å se inn i framtiden, 3: folk har spådd jordas undergang tusenvis av ganger og vi er her enda. for å svare mer konkret: SJEKK WIKIPEDIA FØRST:P http://en.wikipedia.org/wiki/Maya_religion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 herrens øvrige makter, tror du jeg mente det seriøst? jeg er nysgjerrig, bruker å bli slik om natten. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det er kun kalenderen til Mayaene som går ut i 2012, ikke verden. Alt dette om armageddon, dommedag, osv, er bare tull, og ikke noe Mayaene trodde selv. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 om maya folket skulle ha rett om at verden går under i 2012, hva bør man tro på? om verden går under i 2012 kan du slutte aa tro, da faar du vite! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ponduskalenderen min gikk ut 31 Desember 2010, men verden gikk heldigvis ikke under. Om det så skulle vise seg at verden går dass i 2012, så vil jeg i alle være glad for at Duke Nukem Forever faktisk kom ut før den tid. Jeg kommer til å bruke mine siste timer på å fotografere hendelsen som eventuelt måtte komme i håp om at minnekortet overlever i likhet med et mindretall av mennesker som kan finne det om 1000 år igjen. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 De har ikke tolket noen dooms day. Det er rett og slett bare da kalenderen slutter. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Mayafolket trodde solen var en gud, og at man måtte ofre småbarn for å få god avling. Jeg har ingen gode grunner til å tro på noen av spådommene deres. Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Mayafolket trodde solen var en gud, og at man måtte ofre småbarn for å få god avling. Jeg har ingen gode grunner til å tro på noen av spådommene deres. Akkurat det med sola som gud er jo ikke så dumt. Den gir i alle fall beviselig liv her på jorda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå