William_S Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sitter her og studerer her Hawaii i USA. Vi har springbreak i slutten av mars og da vil jeg gjerne reise et sted. Tokyo, Canada, Alaska, Fiji osv er jo alle innen rekkevidde. Noen gode tips? Hadde lyst på å dra til Kiribati, men er ingen direkte flighter dit fra Honolulu. Flybilleter til alle disse stedene er på omtrent samme pris. Jeg vil helst til et sted med fornuftig drikkealder (les under 21), men utelukker ingenting. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hva med Mexico? Typ Cancun eller lignende? Kan ikke være så langt dit. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Muchos tacos yes? Por favor Lenke til kommentar
SnorreMANO Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 How about Fort Lauderdale, Florida? Or Daytona Beach? Or Panama City Beach, Florida? Or maybe South Padre Island, Texas. or... Fort Myers Beach, Florida Last option: Lake Havasu City, Arizona. Panama City Beach er den mest populære. http://en.wikipedia.org/wiki/Spring_break Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hadde lyst på å dra til Kiribati, men er ingen direkte flighter dit fra Honolulu. I følge wiki så flyr Air Pacific til Kiritimati på Kiribati. De flyr også til Fiji og Samoa. Hadde nok tatt et av de tre valgene. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Hadde lyst på å dra til Kiribati, men er ingen direkte flighter dit fra Honolulu. I følge wiki så flyr Air Pacific til Kiritimati på Kiribati. De flyr også til Fiji og Samoa. Hadde nok tatt et av de tre valgene.e Har sjekka opp det, det innebærer en lang omvei om Fiji. Hehe. Dessuten tror jeg nordmenn trenger visum på forhånd, fant iallefall ikke Norge blant visumfrie land på Wikitravel. Er et konsulat her i Honolulu så skal vel ikke være et så stort problem. Fiji er iallefall billig og bra har jeg hørt. Østkysten er kanskje litt langt. Endret 25. januar 2011 av William_S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå