Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvilke datingkanal bruker dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Really? Jeg synes svaret her er ganske opplagt. Ute i den virkelige verden!

 

I mine øyne er personer som kun prøver å finne seg en kjæreste på nettet feiginger, som ikke tør å gå ut i bli kjent på den normale måten. Har virkelig verden blitt slik at man ikke klarer å møte nye folk face to face? Det er ikke rart folk får sosiale problemer..

 

TS, om du virkelig er avhengig av internett for å treffe en potensiell kjæreste så har du andre problemer du burde ta hånd om først..

 

Jeg mener også at datingsider generelt er bare bs. Man overdriver det meste, og det sier lite om hva slags person du er. Det eneste man går kun etter er et utseende ditt på ett enkelt profilbilde som helt sikkert også er manipulert, og du ser muligens også på egenskaper/musikksmak, som tidligere sagt, er overdrevet til de grader. En profil på en nettside vil aldri fortelle de hva slags person den du møter egentlig er, og det hele blir for meg fake, kleint og feigt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Om man velger å treffe folk over nettet, så ser jeg ikke problemet med det. Hvem er dere og dømme hva som er "korrekt" måte å møte noen på?

Den korrekte måten er opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar

Om man velger å treffe folk over nettet, så ser jeg ikke problemet med det. Hvem er dere og dømme hva som er "korrekt" måte å møte noen på?

Den korrekte måten er opp til hver enkelt.

 

 

Ingen har sagt noko som helst om kva som er korrekt. Me har bare sagt at me anbefalar å treffe folk i det virkelege liv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...